Gå til innhold

Hersens øyenbryn!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Dings

Jeg er en av dem som må nappe øyenbryna i fasong, fordi de ellers vokser vilt! :o Det er nesten ikke tull heller - jeg har øyenbryn langt ned på øyelokkene hvis jeg ikke tar dem. Det er visst noe som ligger til familien! :-? (Som om det gjør det bedre...)

Jeg må nappe minst annenhver dag, og i mellomtiden vokser det fram små svarte prikker av noen hår som ikke er lange nok til å ta før neste dag. Herlig, ikke sant? :roll:

Det eneste jeg skulle ønske var annerledes med utseendet mitt er faktisk det! Hadde jeg bare hatt lettstelte, tynne, buede øyenbryn! :(

Like mye som en utblåsning er det en bønn om hjelp... Tips?? Noen som har prøvd å få fjernet dem permanent? Kan sminke hjelpe?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig du kan "dekke" disse små, svarte prikkene du beskriver, med litt lys øyenskygge eller litt ekstra foundation. :blunke:

Har ikke hørt om noe parmanent- fjerning, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Jeg har en mørkhåret venninne med kraftige, mørke øyebryn som har fjernet en del øyebrynshår permanent med laser eller elektrolyse (husker ikke hva i forbifarten). Det er dyrt og tidkrevende, men resultatet ble iallfall kjempebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...