AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Jeg påførte Bravecto flåttmiddel på pusen min i går kveld, og gjorde det til punkt og prikke. Middelet kom i kontakt med huden, men det var en del på grunn av kattens vekt (han veier 6,2 kg), så jeg måtte påføre det flere steder i nakken hans. Jeg la merke til at noe kom på pelsen hans, og det ble til en seig guffe som nå er vanskelig å få bort. Jeg tok en våt klut i stad og prøvde å vaske det bort fra pelsen hans (etter jeg ringte og spurte veterinæren pga middelets effekt), og gredde gjennom det. Det var som å gre gjennom honning, det var så seigt og vanskelig å få ut! Jeg har ikke fått ut alt fra pelsen enda, men noen tips til hva jeg kan gjøre? Vil ikke skamklippe han der heller liksom... Anonymkode: 7f651...58a
Gjest Anthrax Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Det går bort etter et døgn eller to! Bare la det være Hilsen veterinær.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Det blir borte, la det være Anonymkode: f7042...01e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå