AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Jeg har to barn på 2 og 6. Hun som er 6 år er til tider i trass. Nå har det blitt slik at jeg kvier meg for å ha henne med på besøk til andre. Det har endt med at vi bare må gå hjem fordi hun ikke vil være der, begynner å kaste leker eller lignende. Har andre det slik, bekymret for å ikke ha kontroll på barna. Anonymkode: 28143...50e
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Hva gjør du for å bedre oppførselen hennes? Om dette er noe som stadig gjentar seg, må du jo si ifra at nå skal vi i besøk, og om du gjør <uønsket oppførsel>, så <konsekvens, som ingen tv resten av uken, osv>. Det er ikke normalt at unger er så utagerende at man er nødt til å gå hjem, ikke ofte ihvertfall. Alle unger kan få sine tussebyger, men om det er et stadig problem at hun ikke oppfører seg når dere er på besøk, må du ta tak i det. Anonymkode: b959f...0d8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Vel, når min seksåring med adhd får raserianfall fordi hun vil hjem og begynner å kaste leker og greier for å få dra, så drar vi i hvert fall ikke hjem! I alle fall ikke fra nære venner/familie som forstår hensikten. Hun får ikke viljen sin på den måten. Har vi derimot vært lenge på besøk og hun sier hyggelig fra at hun er sliten og har lyst hjem, så kan vi dra ganske kjapt. Du må rett og slett bare finne ut hvordan du kan stanse den negative oppførselen hennes. Anonymkode: 80a24...4c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå