AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #1 Skrevet 3. juli 2017 Er det beste jeg har gjort. Tidligere var jeg ofte trist som følge av ensomhet, men etter at jeg besluttet at jeg skal leve alene for noen mnd siden så er ting mye lysere. Jeg er en pen og slank gutt, men har aldri hatt teken på dette med damer, flørting og forhold. Som følge av dette er jeg i slutten av tjueåra fortsatt jomfru og kommer til å leve et liv med «dommen» intakt. Å gi opp er det suverent smarteste jeg har gjort for min egen selvtilfredshets skyld. Møter jeg kvinner nå så friendzoner jeg uten å nøle ettersom jeg ikke orker å være på utkikk lengre. Anonymkode: edc0a...25c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Syns det var litt tidlig å gi opp? Hva med å midlertidig bli litt slutty, drikke deg skikkelig full, ha tilfeldig sex og kvitte deg med den høye listen på en kveld og ta det derfra? Anonymkode: ae168...249 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Om du hadde gitt opp hadde du ikke skrevet om det her. Anonymkode: 69b7c...23b 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Det kan være at når du slapper av og ikke stresser med å finne deg noen, så dukker hun opp. Nesten som når en hører om alle parene som forsøker å bli gravide og som ikke lykkes, men så snart de har slått fra seg tanken og innfunnet seg med at de blir barnløse, blir dama gravid... Anonymkode: a286c...f36
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 Sjansen for å treffe noen er lav, og den blir lavere med årene. Kos deg! Anonymkode: 7b444...5f4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du hadde gitt opp hadde du ikke skrevet om det her. Anonymkode: 69b7c...23b Pussig konklusjon... 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan være at når du slapper av og ikke stresser med å finne deg noen, så dukker hun opp. Nesten som når en hører om alle parene som forsøker å bli gravide og som ikke lykkes, men så snart de har slått fra seg tanken og innfunnet seg med at de blir barnløse, blir dama gravid... Anonymkode: a286c...f36 Artig teori, men nå er jeg ikke på utkikk lenger da så. Hvorfor må egentlig enslighet være så forferdelig? Nei jeg har bestemt meg, I'll embrace it 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sjansen for å treffe noen er lav, og den blir lavere med årene. Kos deg! Anonymkode: 7b444...5f4 Nettopp derfor er jeg glad for at jeg ikke er på markedet lenger. Det ville isåfall blitt skuff på skuff inntil jeg kanskje senket forventningene til fraskilte kvinner mnd flere katter... Nei, jeg får være nok for meg i denne verden. Anonymkode: edc0a...25c
Jacuzzi Skrevet 3. juli 2017 #7 Skrevet 3. juli 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan være at når du slapper av og ikke stresser med å finne deg noen, så dukker hun opp. Nesten som når en hører om alle parene som forsøker å bli gravide og som ikke lykkes, men så snart de har slått fra seg tanken og innfunnet seg med at de blir barnløse, blir dama gravid... Anonymkode: a286c...f36 Sorry, men det der er bullshit som folk må slutte å gi som råd. Jeg har selv "slappet av og ikke stresset med å finne noen" i 30 år nå. Det har derfor ikke skjedd en dritt. Ingen kommer når du minst venter det. Man må faktisk være aktiv på en eller annen måte/være åpen for det for å skaffe seg kjæreste. 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 29 minutter siden, Jacuzzi skrev: Sorry, men det der er bullshit som folk må slutte å gi som råd. Jeg har selv "slappet av og ikke stresset med å finne noen" i 30 år nå. Det har derfor ikke skjedd en dritt. Ingen kommer når du minst venter det. Man må faktisk være aktiv på en eller annen måte/være åpen for det for å skaffe seg kjæreste. Det finnes jo en mellomting, og det er faktisk mye i det med å ikke stresse med det. Det betyr ikke at man aldri skal utsette seg for å møte nye folk av det motsatte kjønn, men at man ikke bør være iherdig på utkikk etter kjæreste til enhver tid. Kunsten ligger i å oppsøke nye miljøer, treffe folk man vanligvis ikke treffer. Anonymkode: 6a30a...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå