AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Del Skrevet 2. juli 2017 Var på besøk hjemme hos mamma og pappa. En god stund siden jeg var der og de begynte å mase litt om det var at det var så lenge siden osv osv. Er mamma som har mast mest. Så når jeg kommer på besøk tar det kanskje 30 minuttter så ringer broren min. Mamma tar telefonen og forsvinner opp i 2.etasje litt, kommer tilbake, tar han på høyttaler litt-hvor de to snakker om yrket til broren min, går ut av rommet osv. Synes dette var litt merkelig; spesielt siden hun er så opptatt av høflighet sjøl og sagt hun ikke liker når folk tar telefonen når hun er sosial med andre. Vi har litt anstrengt forhold fra før. Overdriver jeg? Kjenner mens jeg skriver dette at det kanskje er litt overdrevet fra meg. Men er nok litt bitter på mamma siden hun har oppført seg ganske barnslig/dust og urettferdig mot meg flere ganger(kjeftet meg huden full for at jeg ikke sendte nyttårsmelding til bestefar b.l.a), vært kald mot meg som barn og da jeg var deprimert (kjeftet på meg da jeg fortalte jeg var det). Dette har ført til at det har vært noen ganger jeg har vurdert å kutte hennne ut. Anonymkode: b9e50...3a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 2. juli 2017 #2 Del Skrevet 2. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på besøk hjemme hos mamma og pappa. En god stund siden jeg var der og de begynte å mase litt om det var at det var så lenge siden osv osv. Er mamma som har mast mest. Så når jeg kommer på besøk tar det kanskje 30 minuttter så ringer broren min. Mamma tar telefonen og forsvinner opp i 2.etasje litt, kommer tilbake, tar han på høyttaler litt-hvor de to snakker om yrket til broren min, går ut av rommet osv. Synes dette var litt merkelig; spesielt siden hun er så opptatt av høflighet sjøl og sagt hun ikke liker når folk tar telefonen når hun er sosial med andre. Vi har litt anstrengt forhold fra før. Overdriver jeg? Kjenner mens jeg skriver dette at det kanskje er litt overdrevet fra meg. Men er nok litt bitter på mamma siden hun har oppført seg ganske barnslig/dust og urettferdig mot meg flere ganger(kjeftet meg huden full for at jeg ikke sendte nyttårsmelding til bestefar b.l.a), vært kald mot meg som barn og da jeg var deprimert (kjeftet på meg da jeg fortalte jeg var det). Dette har ført til at det har vært noen ganger jeg har vurdert å kutte hennne ut. Anonymkode: b9e50...3a9 Ja, jeg synes at du overdriver litt her, men som du skriver så bunner nok det i at dere har et anstrengt forhold fra før. Mulig din mor ikke har så mye kunnskap og innsikt i hva det gjelder psykiske problemer, at det er derfor hun avviser og kjefter. Har du vurdert å snakke ut om det som har skjedd sa du var barn? Sette ord på det og fortelle hvordan hun fikk deg til å føle deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #3 Del Skrevet 2. juli 2017 Det var broren din. Sønnen hennes. Du overdriver. Er anderledes å snakke med en venninde i tlf om man har besøk, men familien er helt innafor. Hun tok jo til og med på høytaler for at du på en måte skulle bli inkludert i samtalen. Skjønner det er lett å tolke negativt om du har opplevd mange avvisninger fra hun før men dette her var ingenting merkelig med. Anonymkode: 4b6c6...674 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Del Skrevet 3. juli 2017 Helt naturlig reaksjon basert på bakgrunnen til historien. Jeg synes jo i utgangspunktet at det ikke er noe galt i å ta telefoner hjemme når nær familie er rundt og det er en ganske lett og ledig stemning, men når hun har vært så strikt på dette før er det helt naturlig å kjenne litt vrede innvendig. Det ville nok jeg også ha gjort. Anonymkode: cb900...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå