Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Er nylig blitt singel etter flere år i et dålig ekteskap.. Nå når der har kommet ut offentlig at jeg er singel har jeg fått en del "kaffe-invitasjoner" av forskjellige menn... 

Hva legges i dette? Er det dater? Er d sex de er ute etter? 

Helt blank når d kommer til sjekking og forskjellige tegn og signaler på dette området..😂🙈

Anonymkode: 1865c...ff1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri enkelt å vite hva menn legger i en kaffe-avtale - det kan være så mangt! 

Men, det er ting du kan gjøre/se etter for i større grad forstå hvem du har med å gjøre. Først og fremst, forsøk å finn ut hva DU ønsker (noe uforpliktende, eller et møte for å bli kjent med vedkommende, eller en artig opplevelse, erfaring?) Deretter, vær tydelig på det. Stol på intuisjonen din i møte med mannen du evt treffer. Om det virker som om han kun er ute etter sex, så er han ofte det.

Den beste taktikken er jo å møte vedkommende uten å ta steget videre inntil det har gått en god stund. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke fortelle deg hva menn legger i det, men jeg som kvinne legger minimalt i det.
Har opplevd mange ganger at menn jeg ser på som kamerater har invitert meg på kaffe, jeg sier Ja så hyggelig, og tar det som en dag med en venn og prater og blir kjent utenfor fylla fordi vi bryr oss om hverandre som medmenneske etter å ha møttes over lang tid i andre settinger. Først når de velger å kalle det for date, tar jeg det som date.
Særlig en mann har jeg drukket kaffe med 4-5 ganger, jeg så på det som en måte å catche up på, men vedkommende sa etter noen år i annen sammenheng at han var dårlig på å sjekke damer og ikke visste helt hvordan han skulle gå fram - om det var hint til at han egentlig hadde prøvd å sjekke opp meg vet jeg ikke, men det er isåfall en tafatt og for diffus og feig måte å gjøre det på syntes jeg, siden vi ikke hadde hatt noe romantisk eller flørtende kontakt før dette så det ble naturlig å anta at det hele var vennskapelig.

Er det derimot en mann man nettopp har møtt som ber en på kaffe er det lettere å tenke at det kanskje kan være potensiell date /bli kjent for å se om det kan bli en flørt, inne i bildet, men ikke med en mann man har kjent på vennskapelig plan en tid først, syntes jeg!

Anonymkode: 10936...25c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...