Gå til innhold

klitoris

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har en veldig liten klitoris-tupp. Den er knapt nok synlig, med lite forhud som jeg kan se. Er også veldig lite følsom akkurat der, men kjenner godt effekt av å gni litt rundt omkring. Vet at klitoris strekker seg nedover. Men har hvertfall ingen effekt at disse vibratorene som har sånn ekstra "finger" for stimulering. Er det noen som har noen anbefalinger til andre ting som kan gjøre susen av hjelpemidler?

Anonymkode: 492e4...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vibratoregg etc. Finnes også vibratorer som har lenger finger

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å trekke forhuden vekk sånn at du kan se hvor selve klitorisen er og ikke bare hetten dens? Noen har den langt oppe andre langt nede og huden over beskytter jo så ikke nødvendigvis der det er mest hud og det ser ut som at den kan sitte, som er selve klitten alltid. Men jeg syntes også oftest det er diggest å stimulere akkurat rundt kanten av den og ikke rett på, da skal jeg være ekstremt kåt 

Anonymkode: a7936...18a

AnonymBruker
Skrevet

Klitoris er så mye mer enn kun den tuppen du snakker om! 🙌🏼 Google klitoris så ser du. Ikke rart du har mer følelse nedover, for klitoris er et større områder nedover de indre kjønnsleppene. Det er ofte slik at mange kvinner er for følsom på selve tuppen, men rundt og litt nedover er perfekt! Anbefaler deg å Google klitoris og bli kjent med anatomien, så kjøpe en klitorisvibrator med bittelitt størrelse slik at den stimulerer ett større område enn kun tuppen. Lykke til :)

Anonymkode: c451d...cb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klitoris er så mye mer enn kun den tuppen du snakker om! 🙌🏼 Google klitoris så ser du. Ikke rart du har mer følelse nedover, for klitoris er et større områder nedover de indre kjønnsleppene. Det er ofte slik at mange kvinner er for følsom på selve tuppen, men rundt og litt nedover er perfekt! Anbefaler deg å Google klitoris og bli kjent med anatomien, så kjøpe en klitorisvibrator med bittelitt størrelse slik at den stimulerer ett større område enn kun tuppen. Lykke til :)

Anonymkode: c451d...cb7

Dette vet jeg godt og skriver det i innlegget. Problemet er å få god nok stimuli.

Anonymkode: 492e4...aad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...