Gå til innhold

Kjekke, muskuløse menn på treningssenteret = motivasjonsboost

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre damer som føler det samme? :wow: 
Jeg blir skikkelig skuffet om ingen kjekke og muskuløse menn er på senteret når jeg skal trene. Om de er der så føles det som at jeg klarer et par ekstra repetisjoner mer enn jeg ellers ville klart. 

Anonymkode: 3c282...5d5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre damer som føler det samme? :wow: 
Jeg blir skikkelig skuffet om ingen kjekke og muskuløse menn er på senteret når jeg skal trene. Om de er der så føles det som at jeg klarer et par ekstra repetisjoner mer enn jeg ellers ville klart. 

Anonymkode: 3c282...5d5

Jeg syns bare det er demotiverende. Føler meg bare ennå mer slack og utrent bpr det vrimler sv veltrente gutter rundt. Syns det er flsut å gå i styrketreningssalen

• Liker 4
Skrevet

Å, ja da, TS, I feel ya ;-) Synes alltid det er flott med kjekke og veltrente menn, og det finnes en del av dem på senteret jeg trener. Håper en av dem sier 'hei' snart :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ubehagelig å bli stirra på på senteret, så jeg stirrer aldri tilbake. 

For meg kan de andre på senteret være rosaprikkede krokodiller i tights. Jeg bryr meg ikke om de og håper ingen bryr seg om meg. Jeg er der for å gjøre en jobb og vil ha ro og fred til å konse om mitt. 

Anonymkode: b0af3...66d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, bryr meg helt ærlig ikke så mye om menn når jeg trener. 

Anonymkode: b8e90...35a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir sikkert en ekstra motivasjon for å komme seg på trening spesielt om det er en spesielt kjekk kar der. 

Anonymkode: be3f9...acb

Skrevet (endret)

:trene:

Endret av penny_
  • Liker 2
Skrevet

Skjønner fra denne og tidligere tråder at mange får helt noia av at folk "stirrer" på dem på trening, men det er ikke det det er snakk om. Ikke for min del, i hvert fall. Selvsagt kikker man rundt seg! Og er det noe pent å se på, så er vel det bare fint? Hva gjør dere andre? Stirrer i gulvet og håper ingen legger merke til dere? Nei vet du hva. Det er ikke meg. Har jeg 4 minutter pause mellom løftene, så ser jeg meg da rundt, og kanskje prater litt med de rundt meg.

For meg er treningssenteret en naturlig sosial arena. Jeg trener på et sted hvor man kommer i snakk, tipser hverandre om øvelser, spotter hverandre i tunge løft etc. Jeg har blitt kjent med flere super ålreite mennesker her, og det setter jeg pris på. Det er et sted hvor man trener om man er seriøs med det man holder på med, og da er det gøy å henge med andre som også har samme interesse. Det er et sted hvor jeg tilbringer mange timer i uken, så da ser ikke jeg på det som noe annerledes enn andre arenaer man blir kjent med folk.  

Derfor ser jeg på det som et helt naturlig sted å treffe enten en ny venn eller en kjæreste. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:kvalm:

Anonymkode: a3c57...f51

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå heldig som allerede har en veltrent og kjekk kjæreste så jeg trenger ikke å dra noe sted for å se den perfekte kroppen :rodmer:

Anonymkode: 76cdf...ded

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser få kjekke menn på sats. Men i klatrehallen har jeg problemer med å la være å sikle litt. 

Anonymkode: b0af3...66d

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, SpankMe skrev:

Å, ja da, TS, I feel ya ;-) Synes alltid det er flott med kjekke og veltrente menn, og det finnes en del av dem på senteret jeg trener. Håper en av dem sier 'hei' snart :fnise:

Kan ikke du si hei selv da? Om du liker noen så ta initiativ. Vil tro de fleste veltrente menn enten er for opptatt med treningen eller for sjenert til å si hei. Så bare til å ta initiativ selv er noe mange menn syns er turn on. Kvinner som forventer at alt skal komme på deres dørstokk er derimit turn OFF

Anonymkode: cdcc1...9fa

Gjest Zeitgeist
Skrevet

På det gamle treningssenteret hvor jeg var, var det sterk overvekt av homofile. Veldig kjekt for meg - mye pent å se på, og jeg var ikke interessant for dem (ikke noe vits å titte på en kvinne med Buddha-mage tendenser når en Adonis står ved siden av). Der er jeg er nå, titter jeg faktisk mer på jentene/kvinnene. En del av dem har veldig fine kropper, og det motiverer. Litt sånn "I want that kind of body too"-faktor. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke du si hei selv da? Om du liker noen så ta initiativ. Vil tro de fleste veltrente menn enten er for opptatt med treningen eller for sjenert til å si hei. Så bare til å ta initiativ selv er noe mange menn syns er turn on. Kvinner som forventer at alt skal komme på deres dørstokk er derimit turn OFF

Anonymkode: cdcc1...9fa

Det både kan og gjør jeg. Jeg trenger ikke råd fra deg. Resten av dine antakelser gidder jeg ikke kommentere. De får stå for din regning.

Skrevet

Jeg syns det er ubehagelig med mennesker generelt sett når jeg trener alene. Føler jeg er til bry og at jeg er i veien. Vet det ikke stemmer, men jeg føler det sånn. Det hjelper å trene med kompisen min da, så kan jeg erte ham litt underveis, og han erter meg tilbake. Er ikke så stress å vente på en maskin når man er to som står og snakker og venter.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt

sofie777, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...