AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Del Skrevet 2. juli 2017 Jeg går på aap, men har egentlig ikke tatt ferie i ordets rette forstand. Vi leide hytte til en bekjent i nærheten av dyreparken, i 3 netter og tok med barna i parken i to dagene i mellom. Pga min sykdom klarer ikke jeg å gå rundt gjennom en hel dag, så vi valgte å fordele over to dager. Sendte meldekort igår og skrev nei på ferie, men kom plutselig på NÅ at jeg muligens hadde jugd, i ren ubetenksomhet. Har jo hatt to dagers "ferie". Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: c4a03...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #2 Del Skrevet 2. juli 2017 Du kan likevel ta ferie uten trekk i utbetaling, hvis aktivitetene du har avtalt med NAV kan gjennomføres som planlagt. Hvis NAV ikke har noen aktuelle aktiviteter for deg i perioden, er du å anse som tilgjengelig for NAV. Da skal du ikke føre fravær på meldekortet, og vil få utbetalt arbeidsavklaringspenger som normalt. https://www.nav.no/no/Person/Arbeid/Sykmeldt%2C+arbeidsavklaringspenger+og+yrkesskade/Relatert+informasjon/ferie-med-ytelser-fra-nav Anonymkode: b1e71...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #3 Del Skrevet 2. juli 2017 Det går greit, man kan feriere innenlands uten å søke, så lenge det ikke krasjer med tiltak. Det er hvis man skal utenlands man må søke. Anonymkode: f4a76...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Del Skrevet 2. juli 2017 Så lenge det ikke krasjer med tiltak du skal gjøre så må du vel ikke skrive ferie (det er hvis du er utilgjengelig og ikke kan delta på aktiviteter som er avtalt). Jeg slår to fluer i en smekk, har time på Ullevål, så da tar vi oss en ukes ferie (innenlands) etter det. Å det var helt greit for min saksbehandler Anonymkode: 6b691...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #5 Del Skrevet 2. juli 2017 Det kræsjer ikke med noe avtalt aktivitet. Da kan jeg ta det med ro, ble nervøs et øyeblikk 😟😟 Anonymkode: c4a03...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå