AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Altså, jeg vet at jeg klarer det jeg vil. Likevel tar angsten over av og til og det fører til at jeg ikke lykkes. Vil ikke beskrive eksakt situasjon, men vi kan se det slik Jeg går i 5.klasse og begynner å bli den eldste 5.klassingen. Jeg kommer meg sakte men sikkert opp, men det er så mange som klarer det bedre. Noen går 5.klasse bare en gang i livet og kommer seg fort videre. Gjengangen min er at jeg bruker et par år lenger i en klasse, før jeg såvidt kommer meg videre til neste. Tror folk har sluttet å forvente så mye av meg, for jeg er alltid "litt mindre" enn de andre. Hvordan få selvtillit og bli det omvendte av det man er? Anonymkode: aa647...8c4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 Kan nevne at jeg har fått en sjanse i 9.klasse, men får ikke det igjen da jeg ikke var så flink som de andre. Jeg må tilbake til 5. Jeg kjenner liksom selvtilliten bare synker fordi jeg stadig er en av de siste om alt. Kjenner selvtilliten stiger når jeg later som jeg er i 9. Men jeg er som vanlig ikke en av de heldige. Jeg lurer på hvordan det føles å mestre ting.. Anonymkode: aa647...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå