Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, wintergirl skrev:

Men han tok mer en anbefalt.  Ble helt en annen ihverfall.  Han begynte med kokain i tillegg. Er det normalt at se får mer lyst på annen dop når de driver med steroider?

Nei. Men det er vanlig at når man krysser grensen og tar steroider så er veien lettere til å ta andre ting. Folk som trener mye og bruker dop drikker heller ikke alkohol ettersom det ødlegger treningen. Da bruker man kokain isteden

Anonymkode: 84b0c...59e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere egentlig venter dere når dere blir sammen med sånne bole-typer? Ser dere dere blinde på store muskler og deilig kropp?

Anonymkode: 2528c...6cb

Kvinner elsker bolere. Nå snakker jeg ikke om proffe kroppsbyggere i verdenstoppen.  Men menn som trener vanlig og bruker steroider. De får slank kropp med definerte muskler, samtidg som de får maskulint ansikt og ansiktstrekk, breie skuldre, store armer, stram kropp. Økt blodtrykk gjør at huden blir mørkere nesten som å gå i solarium. Huden blir også strammere og fast samt at bolere får økt selvtillit og sexlyst noe som er veldig tiltrekkende samtidig med bedre utseende. 99 prosent av kvinner greier ikke se hvem som boler og hvem som ikke boler . Slik jeg selv har opplevd det i mitt bole miljø får de fleste betydelig mer draget på damene og ender opp med den fineste damen. Etterhvert slutter de med dop og starter familielivet med kjæresten sin

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men det er vanlig at når man krysser grensen og tar steroider så er veien lettere til å ta andre ting. Folk som trener mye og bruker dop drikker heller ikke alkohol ettersom det ødlegger treningen. Da bruker man kokain isteden

Han drakk mye i tillegg og trente mindre,tro det eller ei :klo:

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

40 år har man allerede lavt testosteron. Da vil faktisk steroider i mindre doser. Altså ikke doping doser bare gjøre livet bedre egentlig

Jeg vet ikke hvor du har dette fra, men det er bullshit.

Anonymkode: e9a0f...42d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...