AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Jeg har vipps DNB, men bruker den sjelden. I dag skulle jeg imidlertid bruke funksjonen. Jeg slet lenge før jeg fikk det til. Tidligere var det et plusstegn i høyre hjørne og søkefunksjonen dukket og jeg kunne legge inn tlf nr eller navn på vedkommende jeg skulle vippse penger til. I dag fant jeg ikke noe plusstegn, men det sto oppgjør, den tenkte deg og trykket på den. Men nei, da kom det opp noe med grupper og ved søk der fikk jeg 0 treff på vedkommende jeg skulle vippse til. Ok, tenkte og fant knappen for kjøpe noe, den er det, men nei det samme der. Organisasjoner..... Hva fanken? Så trykket jeg omsider på vipps en venn knappen og da fikk jeg det til. Jeg tenkte ikke en gang på å bruke den, for vedkommende var en fremmed og ikke en venn i kontaktlisten min. Men altså, er det slik at det er vipps en venn man skal bruke for å overføre penger selv det er overføring til noen man aldri kommer til å handle med igjen? Anonymkode: 8f772...3e1
Solivagant Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 Ja, vipps en venn. Appen har nylig fått en oppdatering.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 På 2.7.2017 den 21.45, Solivagant skrev: Ja, vipps en venn. Appen har nylig fått en oppdatering. Takk Anonymkode: 8f772...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå