Gå til innhold

Sølt på en sittepute i sofaen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg vaske ett trekk i maskinen, eller bør jeg vaske alle?

Anonymkode: be45b...a31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ull i stoffet så vær forsiktig med maskinvask og særlig sentrifugering. 

Anonymkode: 7532f...e74

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk først om det kan vaskes. 

Jeg ville uansett prøvd med bare ett først. Litt kjipt å ødelegge alle. Om du bare ødelegger ett kan det jo til dels skjules med et pledd eller en pyntepute, men om alle blir stygge er det litt verre. 

Anonymkode: 4b5f7...6ed

AnonymBruker
Skrevet

De kan vaskes i maskin, men redd for at det blir fargeforskjell om jeg ikke tar hele sofaen?🤔

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De kan vaskes i maskin, men redd for at det blir fargeforskjell om jeg ikke tar hele sofaen?🤔

Prøv med en først, og se. Det er jo ikke verre enn det? Hva hindrer deg i å først vaske den ene, og så ta av og vaske resten også OM det nå skulle vise seg å bli fargeforskjell? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv med en først, og se. Det er jo ikke verre enn det? Hva hindrer deg i å først vaske den ene, og så ta av og vaske resten også OM det nå skulle vise seg å bli fargeforskjell? 

Bare lurte på om noen hadde erfaring med det :) 

Skrevet

Anbefaler forøvrig å impregnere sofaen med egnet impregnering. Det har jeg gjort. Den beskytter både mot uv-stråler, så ikke stoffet falmer like lett og lettere å tørke vekk flekker. Virker også noe vannavstøtende slik væske e.l. preller mer av enn å sette seg i stoffet om man er rask å tørke det vekk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...