AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Kan jeg vaske ett trekk i maskinen, eller bør jeg vaske alle? Anonymkode: be45b...a31
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #2 Skrevet 3. juli 2017 Er det ull i stoffet så vær forsiktig med maskinvask og særlig sentrifugering. Anonymkode: 7532f...e74
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #3 Skrevet 3. juli 2017 Sjekk først om det kan vaskes. Jeg ville uansett prøvd med bare ett først. Litt kjipt å ødelegge alle. Om du bare ødelegger ett kan det jo til dels skjules med et pledd eller en pyntepute, men om alle blir stygge er det litt verre. Anonymkode: 4b5f7...6ed
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 De kan vaskes i maskin, men redd for at det blir fargeforskjell om jeg ikke tar hele sofaen?🤔 Anonymkode: be45b...a31
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De kan vaskes i maskin, men redd for at det blir fargeforskjell om jeg ikke tar hele sofaen?🤔 Anonymkode: be45b...a31 Prøv med en først, og se. Det er jo ikke verre enn det? Hva hindrer deg i å først vaske den ene, og så ta av og vaske resten også OM det nå skulle vise seg å bli fargeforskjell? Anonymkode: 4b5f7...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv med en først, og se. Det er jo ikke verre enn det? Hva hindrer deg i å først vaske den ene, og så ta av og vaske resten også OM det nå skulle vise seg å bli fargeforskjell? Anonymkode: 4b5f7...6ed Bare lurte på om noen hadde erfaring med det Anonymkode: be45b...a31
Luckiness Skrevet 3. juli 2017 #7 Skrevet 3. juli 2017 Anbefaler forøvrig å impregnere sofaen med egnet impregnering. Det har jeg gjort. Den beskytter både mot uv-stråler, så ikke stoffet falmer like lett og lettere å tørke vekk flekker. Virker også noe vannavstøtende slik væske e.l. preller mer av enn å sette seg i stoffet om man er rask å tørke det vekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå