AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Når dere dater og finner ei/en dere ønsker å fortsette å møte, men ikke nødvendigvis har så sterke følelser for enda, hva gjør dere da ? Håper dere det kommer senere eller dropper dere hele greia ? Kan man bygge følelser etter hvert eller er dette uaktuelt for dere ? Hva gjør dere altså hvis alt klaffer og dere har det kjempefint sammen og vet at dere får det godt sammen, men mangler følelser per nå? Anonymkode: aea64...725
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 Jeg har som regel opplevd at følelser er kommet tidlig, eller ikke i det hele tatt. Nå ble jeg dumpet av en jeg likte kjempegodt for noen måneder siden, og siden da har jeg bare villet treffe noen. Så jeg har begynt å date en fyr - han er hyggelig, men jeg føler ikke så mye mer. Det er likevel hyggelig å treffes, og han virker til å synes det samme (samt sexen..), så all good. Kommer følelsene, fint. Hvis ikke, greit. Anonymkode: a8994...9ff 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #3 Skrevet 2. juli 2017 Så lenge jeg liker han godt, så fortsetter jeg å treffe han, og håper følelser kommer etter hvert. Har opplevd begge deler, opplevd å få følelser tidlig, men jo bedre kjent vi ble, jo mindre likte jeg han. Og startet uten og ha følelser, men jo bedre kjent vi ble, jo bedre likte jeg han, og fikk følelser. Anonymkode: bce5a...65a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 Nei, det satser jeg aldri på. Noen ganger kan det såklart skje at man over tid får følelser for noen man i utgangspunktet var venner med, som man plutselig "ser". Men stort sett merker bare vet jeg hvilke menn jeg kan falle for, på magefølelse og den kommer kjapt og ved første møte. Er ikke den følelsen der, lar jeg ting ligge. Både fordi det er uerlig og at jeg kan risikere å blir rett og slett irritert om behandle noen dårlig om de kommer for nær når jeg ikke liker dem på rett måte, som ikke er deres feil.. Anonymkode: 32a5e...29f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 Ja, klart man kan. Jeg blir "aldri" forelsket før jeg kjenner personen. Anonymkode: 762dc...c07 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #6 Skrevet 2. juli 2017 Det kan ta tid å utvikle følelser for noen. Andre ganger kan det komme som lyn fra blå himmelsen. Det trenger ikke bety noe av den grunn, uansett det ene eller det andre. Om det er en person du har sansen for og liker å være i lag med, så ville jeg ikke tenkt så mye over dette med følelser - se heller hvordan forholdet utvikler seg over tid. Ofte er det slik at jo mer man fokuserer på om følelsene "er der eller ikke", desto mindre føler man. På samme måte kan man oppleve det motsatte. At man er veldig "beruset" av betatthet i begynnelsen, for så og merke at det daler etter hvert. Det lureste er nok å gjøre seg opp en mening om hvorvidt man ønsker å tilbringe tid med en person/potensiell partner eller ikke, uten å tenke så mye over hva som er der akkurat nå eller ikke. Følelser kommer og går, som med veldig mange andre ting her i livet. Anonymkode: 254f6...dd2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #7 Skrevet 3. juli 2017 De sterke, virkelige kjærlighetsfølelsene kommer alltid etter hvert tenker jeg. Det man kjenner i starten er tiltrekning og betatthet. Det er først når man blir godt kjent at man ser hvilken vei det kan gå. Så hvis jeg finner noen jeg liker godt og trives sammen med så kan jeg godt gå inn i det og se hva som skjer selv om det ikke er de store følelsene der i starten. Men det må jo være noe der da, som gjør at man ønsker fysisk og psykisk nærhet med personen. At man ønsker å bli kjent. Anonymkode: 7a414...e84 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 Godt å lese at det et flere som deler samme mening som meg. Jeg har litt følelser, men daten har mindre av dette. Men han vil ikke slutte å møtes fordi han er redd han går glipp av noe bra med oss hvis han gjør det. Vanskelig å ta stilling til for min del har sagt at vi må bare fortsette å møtes og se hvor det går, og ikke være så opphengt i hva vi skal føle og når vi skal føle det. ts Anonymkode: aea64...725 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå