Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg er på bursdagsgave-jakt til storesøsteren min, og tenkte å kjøpe en krølltang! Men hun har ganske tykt hår, så trenger derfor en som er drøy i bruk :) (De hun har hatt hittil har ikke fungert ordentlig da krøllene ikke sitter).

Noen som har en å anbefale? :) Pris er ikke sånn veldig viktig, så lenge den funker godt!

Takker for alle svar!

Anonymkode: b053c...62c

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den jeg tenker på. De har en tykk og en tynn, en som lager store, tykke krøller og en som lager tynne korketrekkere. 

AnonymBruker
4 minutter siden, Solivagant skrev:

Ja, den jeg tenker på. De har en tykk og en tynn, en som lager store, tykke krøller og en som lager tynne korketrekkere. 

Du har ikke tilfeldigvis bilder av deg med slike krøller? Og har du litt tykt hår? :laugh: 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke tilfeldigvis bilder av deg med slike krøller? Og har du litt tykt hår? :laugh: 

Har dessverre ikke noe bilder, nei. Men jeg har ganske tykt hår!

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, Solivagant skrev:

Har dessverre ikke noe bilder, nei. Men jeg har ganske tykt hår!

Herlig! Takk for svar! :) Har du prøvd både den som gir tynne og tykke krøller? Evt hvilken likte du best? :) 

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlig! Takk for svar! :) Har du prøvd både den som gir tynne og tykke krøller? Evt hvilken likte du best? :) 

Har bare prøvd den tynne. Har såpass tykt hår at jeg ikke har behov for tykkere krøller. 

AnonymBruker

Jeg har begge to og liker mast 2 best, altså den tykkeste. Synes det blir finest krøller med den.

Jeg har langt tykt hår, har også lånt den vekk til søsteren min av og til, som er den jeg kjenner med desidert tykkest hår.

Anonymkode: ac312...213

AnonymBruker
41 minutter siden, Solivagant skrev:

Har bare prøvd den tynne. Har såpass tykt hår at jeg ikke har behov for tykkere krøller. 

Takk for svar! Og takker for svar generelt i denne tråden :)

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begge to og liker mast 2 best, altså den tykkeste. Synes det blir finest krøller med den.

Jeg har langt tykt hår, har også lånt den vekk til søsteren min av og til, som er den jeg kjenner med desidert tykkest hår.

Anonymkode: ac312...213

Herlig, takk for svar! Det ble til at jeg bestilte den i sta, så håper jeg hun blir fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...