_Malene Skrevet 4. juli 2017 #21 Skrevet 4. juli 2017 På 3.7.2017 den 2.14, kattepusen skrev: Eller, jeg bare foretrekker vaginal stimuli. Du er ikke alene om det
Inwe Skrevet 4. juli 2017 #22 Skrevet 4. juli 2017 På 3.7.2017 den 2.05, AnonymBruker skrev: Du må tilhøre 0,0004 prosenten du da og være skapt på en annen anatomisk måte enn andre klitoris har anatomisk flest nerver, akuratt som hodet har mest hår. Anonymkode: b86ab...e3b Jeg elsker å bli slikket og få klitoris stimulert, men det er ingenting som slår når han virkelig kan stimulere vaginalt. Vaginalt er altså hakket bedre for meg, men ja takk begge deler. Kos deg med en mann som elsker å gi TS. Jeg har en slik hjemme og hadde aldri trodd sex kunne være så bra. Han elsker virkelig å se meg nyte. Men han elsker når jeg får han til å nyte også. Ta litt initiativ uten å forlange noe. Gi han en BJ ut av det blå og se han nyte det. 1
Gorgonzola Skrevet 4. juli 2017 #23 Skrevet 4. juli 2017 Himmel&hav. Dere har datet noen uker, han sørger for at du er universets midtpunkt og det avstedkommer bekymringer? Greit om du nyter og blir med på den videre reisen tenker jeg, legg av deg nykkene og ikke nør opp under det triste men ubestridte faktum at det faktisk er umulig å gjøre kvinner fornøyde (nok).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå