Gå til innhold

Alt handler om meg..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr i noen uker nå og vi har begynt å ha sex..han elsker å slikke meg og tilbringer mer en gjerne mesteparten av tiden sin der og når han er ferdig med det..snur han meg rundt å masser vagingan min å stikker fingrene oppi til jeg squirter over hele senga. 

Så har vi sex og jeg er selfølgelig veldig fornøyd med det,men ønsker å gjøre noe godt for han også,men han vil at alt skal handle om meg..vil ikke at han skal føle at jeg er det viktigste,men virker som han blir ekstremt opphisset av dette..burde jeg insistere på å gi han en blowjob eller er det menn som tenner mest på å se dama bli opphisset og ikke trenger noen form for nytelse i forkant av sexen selv? 

Aldri opplevd sex med en mann som ikke er litt egoistisk i senga,så dette er nytt for meg ihvertfall.

Anonymkode: 8a21d...3a5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke du skal insistere, men du kan snakke med ham, utenfor sengen, og høre om han kunne tenke seg en bj?

Snakke sammen er alltid lurt :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror alle voksne menn elsker å slikke og se kvinnen nyte :)

Anonymkode: b86ab...e3b

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror alle voksne menn elsker å slikke og se kvinnen nyte :)

Du tror feil.. akkurat som det finnes kvinner som ikke liker å suge, finnes det mannfolk som ikke liker å slikke.
Det finnes mange forskjellige preferanser der ute ;) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er sånn det skal være, gratulerer du har truffet en normal mann.

Anonymkode: 2b704...e7f

• Liker 1
Skrevet

Du er heldig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, kattepusen skrev:

Du tror feil.. akkurat som det finnes kvinner som ikke liker å suge, finnes det mannfolk som ikke liker å slikke.
Det finnes mange forskjellige preferanser der ute ;) 

Høres snodig ut for meg! Om en mann ikke hadde slikket meg hadde jeg blitt ekstremt overraska. Da er han ikke mann i mine øyne, ei heller god elsker eller omtenksom mot kvinnekjønnet. Alle voksne menn vet vel at klitoris stimulering er det som føles best for oss, og den blir ikke stimulert av penetrering, slik penishodet deres blir av penetrering, som da er et ekstra alternativ til suging om de har med en jente som ikke liker å suge å gjøre.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres snodig ut for meg! Om en mann ikke hadde slikket meg hadde jeg blitt ekstremt overraska. Da er han ikke mann i mine øyne, ei heller god elsker eller omtenksom mot kvinnekjønnet. Alle voksne menn vet vel at klitoris stimulering er det som føles best for oss, og den blir ikke stimulert av penetrering, slik penishodet deres blir av penetrering, som da er et ekstra alternativ til suging om de har med en jente som ikke liker å suge å gjøre.

Heldigvis er ikke alle like :) Verken kvinner eller menn. Klitoris stimulering er IKKE det som føles best for meg. 

• Liker 4
Skrevet

Han er en giver. Ikke ta det fra han. Det vil være toppen på egoisme av deg. Reflekter litt over det. Du skjønner det etterhvert. Som mann kan det å oppleve at ens partner har det godt utløse hormoner som direkte gjør hans egne orgasmer bedre. Når han får disse orgasmene vil han få utløst oxytocin som igjen medfører hos menn at testosteron nivået skyter i taket. Dette medfører forhøyet libido som han bruker på deg osv. Dette blir som en positiv sirkel som jeg anbefaler deg å ikke forstyrre ved at du i din misforståtte korrekthet kan risikere å gjøre. Du har en elsker som i sitt vesen får energi av å gi. Ok? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, kattepusen skrev:

Heldigvis er ikke alle like :) Verken kvinner eller menn. Klitoris stimulering er IKKE det som føles best for meg. 

Du må tilhøre 0,0004 prosenten du da og være skapt på en annen anatomisk måte enn andre :)  klitoris har anatomisk flest nerver, akuratt som hodet har mest hår.

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må tilhøre 0,0004 prosenten du da og være skapt på en annen anatomisk måte enn andre :)  klitoris har anatomisk flest nerver, akuratt som hodet har mest hår.

Eller, jeg bare foretrekker vaginal stimuli. 

• Liker 2
Skrevet

Tja, er vel ikke alle som har like mye hår - eller noe hår i det hele tatt på hodet?

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en fyr i noen uker nå og vi har begynt å ha sex..han elsker å slikke meg og tilbringer mer en gjerne mesteparten av tiden sin der og når han er ferdig med det..snur han meg rundt å masser vagingan min å stikker fingrene oppi til jeg squirter over hele senga. 

Så har vi sex og jeg er selfølgelig veldig fornøyd med det,men ønsker å gjøre noe godt for han også,men han vil at alt skal handle om meg..vil ikke at han skal føle at jeg er det viktigste,men virker som han blir ekstremt opphisset av dette..burde jeg insistere på å gi han en blowjob eller er det menn som tenner mest på å se dama bli opphisset og ikke trenger noen form for nytelse i forkant av sexen selv? 

Aldri opplevd sex med en mann som ikke er litt egoistisk i senga,så dette er nytt for meg ihvertfall.

Enjoy. Er jo tydelig st det er dette han foretrekker. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, innsats skrev:

Han er en giver. Ikke ta det fra han. Det vil være toppen på egoisme av deg. Reflekter litt over det. Du skjønner det etterhvert. Som mann kan det å oppleve at ens partner har det godt utløse hormoner som direkte gjør hans egne orgasmer bedre. Når han får disse orgasmene vil han få utløst oxytocin som igjen medfører hos menn at testosteron nivået skyter i taket. Dette medfører forhøyet libido som han bruker på deg osv. Dette blir som en positiv sirkel som jeg anbefaler deg å ikke forstyrre ved at du i din misforståtte korrekthet kan risikere å gjøre. Du har en elsker som i sitt vesen får energi av å gi. Ok? 

GOT it😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Squirter utover senga? Hvorfor sløser du med squirt.

Ta ta i hodet hans når du er i ferd med å komme og sprut han i ansiktet. 

Så nekter du han å tørke det vekk, og send han så på jobb. Med ansiktet fullt av squirt sånn at ikke glemmer hvor plassen hans er.

Anonymkode: 25976...5fb

• Liker 1
Gjest impressa
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaha?

Du er jo heldig TS! Hva med å nyte og bare gjøre det som faller deg inn?

Skrevet

Selv om jeg er en såkalt 'giver' er det meget tennende om jenta tar eget initistiv for å gjøre noe som er godt for meg òg.

Spesielt i nye bekjentskap sliter jeg med å slappe og nyte. Da kommer engasjementet til motparten inn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 3.7.2017 den 1.05, AnonymBruker skrev:

Enig. Hvis en kvinne ikke hadde gitt meg blowjobb så er hun ikke en kvinne i mine øyne, ei heller god elsker eller omtenksom mot menn. Alle voksne kvinner vet at de fleste menn elsker blowjob, og en kvinne som nekter dette er bare en liten jentunge.

Anonymkode: 91e3d...9d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 7/3/2017 den 1.05, AnonymBruker skrev:

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Hvis en kvinne ikke hadde gitt meg blowjobb så er hun ikke en kvinne i mine øyne, ei heller god elsker eller omtenksom mot menn. Alle voksne kvinner vet at de fleste menn elsker blowjob, og en kvinne som nekter dette er bare en liten jentunge.

Anonymkode: 91e3d...9d9

Dere har jo begge rett. For de aller fleste er gjensidig oralsex en del av et tilfredsstillende seksualliv.

Og før du skal hoppe inn og protestere, kattepusen. Jada. Alle på KG vet at du ikke liker oralsex og at du elsker analsex,

(men du må faktisk klare å akseptere at du er et av unntakene). 

Sånn, nå har jeg skrevet det, så slipper du ...

Anonymkode: a94c7...c24

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere har jo begge rett. For de aller fleste er gjensidig oralsex en del av et tilfredsstillende seksualliv.

Og før du skal hoppe inn og protestere, kattepusen. Jada. Alle på KG vet at du ikke liker oralsex og at du elsker analsex,

(men du må faktisk klare å akseptere at du er et av unntakene). 

Sånn, nå har jeg skrevet det, så slipper du ...

Anonymkode: a94c7...c24

Jeg er enig i at mange kvinner liker oralsex. Jeg har da ikke sagt noe annet? bare fordi jeg ikke liker det, betyr ikke det at det er normalen *ler* 
Hadde du ikke nevnt meg, hadde jeg ikke giddet kommentere her mer en gang.. fordi jeg syns tråden er tåpenlig. 

Når man har sex, syns jeg nytelse skal gå begge veier. Om hun syns det blir for mye fokus på henne, ja vel, så må hun gjøre noe med det da.. ikke bare "ligge der å nyte at du har skutt gullfugelen".. 
Men det er opp til hver enkelt, det finnes ikke EN fasit. 

Men enkelte ser ut til å gå glipp av det poenget i innleggene mine ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...