Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har egentlig ikke peiling på hårfarger og slikt og heller ikke hva jeg skal si til frisøren for å få det jeg vil ha. Lurer på om noen har noen tips?  Jeg er i slutten av 20 årene og begynner å få noen grå hår. Jeg pleier å farge håret mitt litt mørkere brunt enn jeg har. Hos frisør. Hver gang jeg farger det synes jeg hårfargen får et veldig rød/orange skjær.  Det som kommer ut igjen er tydelig en helt annen fargetone enn den som er farget i, den naturlige fargen min er en veldig kald farge. Tror jeg.  På grunn av de grå hårene ønsker jeg meg en permanent farge. 

Jeg sier til frisøren at jeg vil ha en kald litt mørkere brun farge som ser naturlig ut. Jeg synes ikke det er det jeg har fått. Jeg er jo med å ser når frisøren velger ut, men jeg klarer ikke se selv at det ikke blir slik jeg har tenkt det. 

Spørsmålet er egentlig om det finnes permanent kald brunfarge? Noen tips til hvilken farge jeg skal si til frisøren min at jeg vil ha? Den trenger ikke være veldig mørk, men mellommørk liksom. Har sånn mellomblondt kommunegrått brunt hår som nå er farget i en farge som gjør at det glinser røndt/orange i sola enda frisøren sa det skulle være lillapigmenter i den eller noe i den duren. 

Alle tips mottas med takk. 

Anonymkode: fe287...7bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde holde i massevis å bare si at du vil ha en kald farge.

Det finnes selvsagt permanent kald hårfarge, de heter gjerne noe med ash i seg, eller cool. Høres ut som det er mørk askeblond/lys askebrun du vil ha. 

Har du prøvd blå/sølvshampo for det varme skjæret i håret?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det har jeg aldri prøvd. Takk for tips. 

Skal spørre etter askebrunfarge neste gang da kanskje. 

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å vise med bilde, men vet ikke hvor enkelt det blir å se. Fargen i bunn der er kald? 

20170702_163559.jpg

20170702_163653.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Fargen har gått ut veldig her altså. Skal snart til frisør igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...