Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og liker du dem fortsatt? Her var det Coldplay, med fullt drama da vi ikke fikk lov å reise på konsert, vurderte å rømme hjemmefra for anledningen. Men turde ikke da det kom til stykket ;) 

Desto morsommere å få oppleve konsertene i Göteborg i helgen. Har ikke hørt så mye på dem i de senere år, men ble faktisk litt hektet igjen! Og så Chris Martin da... :ninuskapus: absolutt verdt opplevelsen, selv om busser og tog var fulle og man måtte parkere langt utenfor sentrum. Hørte om andre som måtte stå på toget hele veien, så det var tydeligvis flere som liker dem fortsatt. 

Så hva slags forhold har du til dine ungdomsidoler i dag, forstår du fortsatt greia, eller ler du godt av ditt yngre jeg når du tenker tilbake? Som jeg forestiller meg at dagens Beliebere vil gjøre, om det er noen igjen... men hvem vet?

Anonymkode: 7a2c7...d8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gwen Stefani har alltid vært kul og Natalie Imbruglia var et par av mine idoler i ungdomstiden. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Greenday, No doubt, The Prodigy, The Offspring. Likte også godt Britpop bandene som Blur, Pulp og Oasis. House og Tecno var også en stor favoritt. 

Så er det for eksempel Pink Floyd, REM, Judas Priest, Ac/Dc, Som jeg forsatt hører på.

AnonymBruker
Skrevet

Mine aller største idoler var Guns N' Roses (barneskolen) og Green Day (ungdomsskolen). Jeg var også temmelig stor fan av særlig Blur, Oasis, Pulp, Morten Abel/September When, Rage Against the Machine og Nick Cave etter hvert, men det var hovedsakelig de to førstnevnte som gjorde meg til en veldig gal liten fan-jente.

Jeg må si at jeg er fornøyd med at jeg alltid tok avstand fra boybands og den verste listepopen og gir lille meg en klapp på skulderen for det. Jeg er fortsatt stor Nick Cave-fan og hører innimellom på Blur og Pulp, men de andre lar jeg ligge i fortiden. 

Anonymkode: 0ca94...c3a

Skrevet

Blink-182 og Guns N' Roses. Fikk heldigvis oppleve Guns live forrige uke, det var stort!

Gjest Belle âme
Skrevet

One Direction:fnise:

Men frå eg var 9/10-i dag har Green Day alltid vore spesielle for meg.

Skrevet

Da jeg var 10-12 var Vazelina Bilopphøggers "heltene" mine. xD Har ingen spesielle idoler i dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Beatles, Bowie og Duran Duran 😊

Anonymkode: b7cfe...48e

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beatles, Bowie og Duran Duran 😊

Hadde du en lang ungdom? Neida, tuller ;) Jeg likte også Beatles da jeg vokste opp, mens Bowie og Duran Duran begynte jeg først å like mye senere. 

AnonymBruker
Skrevet

Som de fleste andres. Leonardo DiCaprio. 

Anonymkode: 6fda1...353

AnonymBruker
Skrevet
På 9.7.2017 den 15.48, AnonymBruker skrev:

Hadde du en lang ungdom? Neida, tuller ;) Jeg likte også Beatles da jeg vokste opp, mens Bowie og Duran Duran begynte jeg først å like mye senere. 

Nei, begynte med Beatles når jeg var ca 8-9 år, så kom Bowie når jeg var 12 og Duran Duran når jeg var 13 (sikkert når hormonene satte igang!) 🤗 Bowie og Beatles elsker jeg fortsatt! 

Skrevet

Jeg var stor fan av Eurythmics da jeg var tenåring. Annie Lennox var den kuleste dama jeg kunne tenke meg. Fortsatt angrer jeg på at jeg ikke dro på konserten de hadde i Drammenshallen høsten 1986. Fetteren min som var noen år eldre og studerte i Oslo var der, og jeg kunne blitt med han. Jeg liker fortsatt musikken deres, men det er ikke så ofte jeg hører på den lengre.

Skrevet

Prince og Madonna var mine store idoler da jeg var tenåring. Det var mange plakater med dem på pikerommet, ispedd en og annen Wham!-plakat...

Skrevet

Jeg var en sånn typisk boyband-jente. :daane: For meg var det Backstreet Boys som var poppis.

Heldigvis forandret det seg sånn halvveis gjennom ungdomsskolen, og jeg begynte å høre på Blink 182, Nirvana, Prodigy og sånn typisk 90-talls gladtechno. 

Nå hører jeg mest på band som Deftones og A Perfect Circle, og synes selv jeg har kommet en laaang vei fra mine ungdomstider. :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

Justin Timberlake :hjerte:

Anonymkode: 73798...e21

• 3 uker senere...
Gjest Elseby13
Skrevet

Michael Jackson, Prince, madonna, Whitney Houston, Celine Dion, George Michael osv osv. Jepp, jeg vokste opp på 80-tallet!

Skrevet

New Kids on the Block 😁😁

Skrevet
På 19.7.2017 den 14.30, *Maja* skrev:

Jeg var en sånn typisk boyband-jente. :daane: For meg var det Backstreet Boys som var poppis.

Heldigvis forandret det seg sånn halvveis gjennom ungdomsskolen, og jeg begynte å høre på Blink 182, Nirvana, Prodigy og sånn typisk 90-talls gladtechno. 

Nå hører jeg mest på band som Deftones og A Perfect Circle, og synes selv jeg har kommet en laaang vei fra mine ungdomstider. :fnise: 

Haha, samme her. 

Anonymkode: bdcdf...23f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...