Gå til innhold

KG har mistet mye av sjarmen og attraktiviteten...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

grunnet sutring og klaging og trolling. :sukk:

Anonymkode: 24a16...fc2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer stort sett innom kvinneguiden, på grunn av alle de fine telle-trådene her! 

Resten av forumet er vel så som så...    

Anonymkode: 5e642...744

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg har vært på KG til og fra i 10 år. Folk sa akkurat det samme som TS for 10 år siden, også. Derfor må forumet virkelig ha vært et utrolig kvalitetsforum, befolket utelukkende av ekstremt oppegående og svært seriøse brukere i oppstarten :fnise: 

Skrevet

Intet nytt under solen

AnonymBruker
Skrevet

Da er du ikke full ofte nok

Anonymkode: d9666...c81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Istedenfor å lage ny tråd hvor en sutrer så kunne en jobbe litt for å løfte forumet hvis det plager en sånn. Det er dessuten sommer og folk har ferie. Slapp av, ts. :)  P.s. Margit har rett. 

Anonymkode: 5eb3b...864

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer stort sett innom kvinneguiden, på grunn av alle de fine telle-trådene her! 

Sarkasme?

Anonymkode: e615e...5bd

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det hver sommer. Trollene har masse fritid til å herpe forumet. Anbefaler å ta deg en pause til skolen har startet igjen om du er lei trollene. 

Anonymkode: 3a76c...54d

Skrevet
17 timer siden, Margit Spat skrev:

Jeg har vært på KG til og fra i 10 år. Folk sa akkurat det samme som TS for 10 år siden, også. Derfor må forumet virkelig ha vært et utrolig kvalitetsforum, befolket utelukkende av ekstremt oppegående og svært seriøse brukere i oppstarten :fnise: 

Men så ble de professorer, og måtte ta jobben på alvor. 

Skrevet

En periode måtte man være registrert for å være her. Det synes jeg de skulle vurdere igjen! 

Skrevet
5 minutter siden, Kylling skrev:

En periode måtte man være registrert for å være her. Det synes jeg de skulle vurdere igjen! 

Man må være medlem for å skrive her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Kylling skrev:

Det må man fremdeles. Alle som står som "Anonym bruker" er registrerte brukere. Men når man velger "skriv som anonym", vises ikke navnet til brukeren. Så det er fullt mulig for moderatorene å stenge ute også anonyme brukere som ikke oppfører seg. 

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

:hjerte:

Kan legge til at forumet har en utmerket 20-spørsmåltråd. :)

• Liker 2
Skrevet

Da burde det ikke gå an å krysse av for "anonym bruker".

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kylling skrev:

Det var en stund det ikke var lov. Da kan jeg love deg at forumet var dødt ;) Det var en grunn til at det ble gjeninnført. Jeg er på en del andre forum hvor det ikke er lov med anonym bruker. Men der er det rimelig dødt, gitt. 

AnonymBruker
Skrevet

Til tross eller på grunn av navnet (kvinneguiden), så er det jævla mye bitching her inne.

Anonymkode: 7788d...622

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Til tross eller på grunn av navnet (kvinneguiden), så er det jævla mye bitching her inne.

Anonymkode: 7788d...622

Og kåte menn...

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Kylling skrev:

Hadde bare lagd ny konto oftere

Anonymkode: d9666...c81

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kylling skrev:

Og kåte menn...

Kåte menn finner du over alt.

Anonymkode: 389fb...d4f

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Margit Spat skrev:

Stemmer ikke helt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...