AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Hei! Jeg har et puppeproblem (jada, i-landproblem jeg veit) som jeg synes det er vanskelig å løse. Jeg har ganske små og flate, men brede pupper, og finner ingen BH som får puppene til å se særlig fine ut. Nesten alt jeg har i puppene er i den "nederste halvdelen"; om noen skjønner. Her er det jeg har prøvd: Balkong-BH: Bare fint når jeg sitter eller står stille. Her blir puppene bare liggende og "skvalpe" oppi skåla, og ser helt grusomt ut når jeg beveger meg. Push-up: Litt det samme, puppene hopper rundt i alle retninger ved bevegelse. BH uten vattering: Ingen støtte noe sted omtrent, og puppene blir ustabile og slenger rundt. Dessuten er det synlig at jeg bruker push-up fordi puppene får en unaturlig form gjennom klærne. BH uten spiler: Behagelig, men naturligvis liten støtte. Nesten uansett hva slags BH jeg har på, blir det et stort mellomrom mellom øvre del av puppen og oppover mot skuldra, mellom BH-stroppen og kroppen. Vanskelig å forklare, men stroppen er altså ikke inntil kroppen der, og øvre del av BHn er ofte tom. Dette skjer til og med med spileløse BH-er! Jeg har prøvd å gå ned i størrelse, men siden puppene har et ganske stort, eh, flateareal, så må jeg ha såpass stor BH (c-kopp) for å dekke over alt. Hjelp?? Takknemlig for tips, trøst og hjelpende ord i denne vanskelige tiden Anonymkode: 8c7bc...a05
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 TS her: Silikon for å fylle ut er ikke et alternativ. Jeg bestreber meg på å elske den kroppen jeg har, selv om flate brede pupper antakelig aldri vil komme på moten... Anonymkode: 8c7bc...a05 1
Gjest 123Sol Skrevet 2. juli 2017 #3 Skrevet 2. juli 2017 (endret) Noe ala disse https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/bh/ Har ca samme problem som deg og disse funker helt fint Eventuelt bruk en sportsbh. Endret 2. juli 2017 av 123Sol
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, Mortem skrev: Prøvd bh uten spile? Noe ala disse https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/bh/ Har ca samme problem som deg og disse funker helt fint Takk for innspill! Som nevnt i første innlegg så har jeg prøvd BH uten spile Det var fine BHer du lenka til, men jeg ser ganske umiddelbart at jeg vil ikke greie å fylle ut med enn nederste halvdel av de der... Når jeg sier flate pupper, så mener jeg dessverre FLATE Anonymkode: 8c7bc...a05
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 BH-er hvor cupen allerede er i en fast form funker heller ikke, da jeg 99% sikkert ikke har nok til å fylle ut cupen. TS Anonymkode: 8c7bc...a05
tirben Skrevet 2. juli 2017 #6 Skrevet 2. juli 2017 Gå til en god undertøysbutikk å be om hjelp! Bor du i Oslo, anbefales Bare Philosophy på Steen og Strøm eller Det lille under på Paleet. Der vil du få god hjelp. 2
Gjest 123Sol Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for innspill! Som nevnt i første innlegg så har jeg prøvd BH uten spile Det var fine BHer du lenka til, men jeg ser ganske umiddelbart at jeg vil ikke greie å fylle ut med enn nederste halvdel av de der... Når jeg sier flate pupper, så mener jeg dessverre FLATE Anonymkode: 8c7bc...a05 Denne da? https://www.kappahl.com/nn-no/dame/bh/t-shirt-bh/313122 Der er jo ikke cupen så stor/mye å fylle. Å finne bh er et herk altså Endret 2. juli 2017 av 123Sol
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #8 Skrevet 2. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har et puppeproblem (jada, i-landproblem jeg veit) som jeg synes det er vanskelig å løse. Jeg har ganske små og flate, men brede pupper, og finner ingen BH som får puppene til å se særlig fine ut. Nesten alt jeg har i puppene er i den "nederste halvdelen"; om noen skjønner. Her er det jeg har prøvd: Balkong-BH: Bare fint når jeg sitter eller står stille. Her blir puppene bare liggende og "skvalpe" oppi skåla, og ser helt grusomt ut når jeg beveger meg. Push-up: Litt det samme, puppene hopper rundt i alle retninger ved bevegelse. BH uten vattering: Ingen støtte noe sted omtrent, og puppene blir ustabile og slenger rundt. Dessuten er det synlig at jeg bruker push-up fordi puppene får en unaturlig form gjennom klærne. BH uten spiler: Behagelig, men naturligvis liten støtte. Nesten uansett hva slags BH jeg har på, blir det et stort mellomrom mellom øvre del av puppen og oppover mot skuldra, mellom BH-stroppen og kroppen. Vanskelig å forklare, men stroppen er altså ikke inntil kroppen der, og øvre del av BHn er ofte tom. Dette skjer til og med med spileløse BH-er! Jeg har prøvd å gå ned i størrelse, men siden puppene har et ganske stort, eh, flateareal, så må jeg ha såpass stor BH (c-kopp) for å dekke over alt. Hjelp?? Takknemlig for tips, trøst og hjelpende ord i denne vanskelige tiden Anonymkode: 8c7bc...a05 Brukte du mye sportsbh i din ungdomstid? Noen hevder det er årsaken til puppefasong beskrivelsen din. Å gå inn til en spesialbutikk for undertøy, bli målt og få eksperthjelp er nok det beste. Når du da har funnet ennmodell eller fasong som passer deg, kan du letter kjøpe billigere varianter i andre butikker og på nettet. Anonymkode: 01cd8...7db
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #9 Skrevet 2. juli 2017 4 minutter siden, Mortem skrev: Denne da? https://www.kappahl.com/nn-no/dame/bh/t-shirt-bh/313122 Der er jo ikke cupen så stor/mye å fylle. Å finne bh er et herk altså Ja, den kan faktisk funke, tusen takk Anonymkode: 8c7bc...a05
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #10 Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Brukte du mye sportsbh i din ungdomstid? Noen hevder det er årsaken til puppefasong beskrivelsen din. Å gå inn til en spesialbutikk for undertøy, bli målt og få eksperthjelp er nok det beste. Når du da har funnet ennmodell eller fasong som passer deg, kan du letter kjøpe billigere varianter i andre butikker og på nettet. Anonymkode: 01cd8...7db Nei, pga sykdom har jeg dessverre omtrent ikke trent et minutt av mitt liv. Men jeg er arvelig belastet med en veldig høy og slank kropp De gangene jeg har lagt på meg har dessverre vekten økt alle andre steder enn på puppene - klassiker, der altså. Anonymkode: 8c7bc...a05
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #11 Skrevet 2. juli 2017 Har du prøvd minimizer-BH? De ligner i grunn litt på amme-BH og er absolutt ikke sexy, men de holder ting på plass. Eventuelt ville jeg vurdert å bruke innlegg. Jeg har en stor pupp og en liten pupp, så jeg må bruke innlegg i den ene skåla for at BH-en skal passe på den lille puppen. Anonymkode: 766e6...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå