AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Jeg har vært singel i ca fire år. Hadde en voldsom kjærlighetssorg etter bruddet og fulgte alle råd. Jeg var sosial, trente, gikk turer, tok opp en gammel hobby osv. Jeg måtte hele tiden aktivisere meg selv. Nå som kjærlighetssorgen er borte og livet er tilbake til normalt er jeg blitt lei av å hele tiden finne på ting. Før kunne jeg ta meg en tur til byen lørdags formiddag bare for å kikke litt. Nå gidder jeg ikke det lenger. Synes det er veldig kjedelig å finne på ting alene. Jeg har mange venninner, men de har kjærester/barn og det passer ikke alltid for de å bli med. Jeg savner å bare være hjemme sammen med en kjæreste og gjøre hyggelige ting uten å måtte ta så mye initiativ. Noen som har det på samme måten? Anonymkode: c346a...2d2 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 Ja, jeg kjenner meg igjen. Jeg er 28 og har aldri hatt kjæreste. Har alltid gjort mye alene, men merker jeg begynner å bli lei. Har fremdeles en del single venninner, men det er bregrenset hvor mye tid man har etter hvert. Jeg har også hobbyer og ting jeg driver med, men jeg skjønner det du sier om å bare kunne henge hjemme med en kjæreste. De dagene jeg er sliten, men også litt rastløs, da merker jeg at det hadde vært fint med en kjæreste. Anonymkode: 13f8a...b34 1
Mr. Kilmister Skrevet 2. juli 2017 #3 Skrevet 2. juli 2017 Ja, men jeg elsker å være alene. Treffer venner og familie innimellom når det passer og jeg har lyst, eller om det skjer noe moro. Trives veldig godt i mitt eget selskap.
Prebs Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel i ca fire år. Hadde en voldsom kjærlighetssorg etter bruddet og fulgte alle råd. Jeg var sosial, trente, gikk turer, tok opp en gammel hobby osv. Jeg måtte hele tiden aktivisere meg selv. Nå som kjærlighetssorgen er borte og livet er tilbake til normalt er jeg blitt lei av å hele tiden finne på ting. Før kunne jeg ta meg en tur til byen lørdags formiddag bare for å kikke litt. Nå gidder jeg ikke det lenger. Synes det er veldig kjedelig å finne på ting alene. Jeg har mange venninner, men de har kjærester/barn og det passer ikke alltid for de å bli med. Jeg savner å bare være hjemme sammen med en kjæreste og gjøre hyggelige ting uten å måtte ta så mye initiativ. Noen som har det på samme måten? Anonymkode: c346a...2d2 Har i likhet med deg vært Singel i 4 år etter et brudd som førte til ganske så tung kjærlighetssorg. I motsetning til deg så syntes jeg det til tider kan være befriende å kun ta hensyn til seg selv, spesielt ettersom det vonde har sluppet taket og man begynner å bli nysgjerrig på andre der ute. Man vet jo også at det kun er for en periode i livet som man garantert kommer til å se tilbake på med nye øyne den dagen man har en A/S å drive..... Ja, til tider kan det være litt ensomt/kjedelig, men det blir til hva man gjør det til. Du er din egen lykke smed her i livet så alle forhold ligger til rette for deg. Er fullstendig klar over hvordan det er når folk rundt deg er etablerte og ikke har samme muligheter som deg, samtidig som de ofte vil snakke om ting som er en del av deres hverdag og milevis fra din ifht familielivet. Det du beskriver med å gå til byen for å myse syntes jeg du skal fortsette med nå sommerstid. Selv har jeg reist på både ferieturer og annet alene som har bidratt til mer enn en ny historie i dagboken. Hvem vet, kanskje blir det nettopp deg jeg sitter å drikker kaffe med neste lørdag. Opp med humøret og lykke til!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel i ca fire år. Hadde en voldsom kjærlighetssorg etter bruddet og fulgte alle råd. Jeg var sosial, trente, gikk turer, tok opp en gammel hobby osv. Jeg måtte hele tiden aktivisere meg selv. Nå som kjærlighetssorgen er borte og livet er tilbake til normalt er jeg blitt lei av å hele tiden finne på ting. Før kunne jeg ta meg en tur til byen lørdags formiddag bare for å kikke litt. Nå gidder jeg ikke det lenger. Synes det er veldig kjedelig å finne på ting alene. Jeg har mange venninner, men de har kjærester/barn og det passer ikke alltid for de å bli med. Jeg savner å bare være hjemme sammen med en kjæreste og gjøre hyggelige ting uten å måtte ta så mye initiativ. Noen som har det på samme måten? Anonymkode: c346a...2d2 Selvfølgelig. Det er jo derfor jeg leter etter ny kjæreste nå etter 2 år som singel. Jeg trives godt i eget selskap og gjør mye alene. Er også heldig og har et par single venninner jeg gjør litt ting sammen med. Men det blir uansett ikke det samme. Anonymkode: 26e52...d16
Drakan Skrevet 3. juli 2017 #6 Skrevet 3. juli 2017 Du kan jo kanskje starte å date igjen om du vil finne noen. Men ikke ta til takke med hvem som helst bare fordi du er lei av å være alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå