AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #21 Skrevet 2. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det et mål at bryster skal være "avseksualisert"? Jeg synes bare det er fint at noe er intimt. Anonymkode: 325e8...6cb Hvem skal bestemme om ditt hår og dine bryster skal være tildekket eller ikke for å skape en seksuell interesse? Anonymkode: 1d4be...2a0 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #22 Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem skal bestemme om ditt hår og dine bryster skal være tildekket eller ikke for å skape en seksuell interesse? Anonymkode: 1d4be...2a0 Hvordan man går i det offentlige rom ER regulert av myndighetene. Mener du at man skal kunne gå helt naken? Anonymkode: 325e8...6cb 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #23 Skrevet 2. juli 2017 Tjuvholmen er en av de mest sentrale bystrendene så jeg støtter badevakta. Noe annet er om man ligger toppløs på en avsidesliggende side av langøyene eller noe. Der hender det jeg er toppløs Anonymkode: 035d3...104 3
Gjest Overrasket Skrevet 2. juli 2017 #24 Skrevet 2. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: På en måte skjønner jeg at folk har seksualisert bryst, men det å bli bedt om å kle på seg er jo også krenkende for folk som soler seg toppløs (som min venninne): og ikke ser på det som noe mer enn at damer har større bryster enn menn. Anonymkode: 42f65...2fb 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinnebryst er først og fremst seksualisert fordi menn sjelden ser de utenom i seksuelle sammenhenger. Dermed gir det menn en assosiasjon og forventning om sex. Hvis kvinner gikk toppløse like ofte som menn ville de være omtrent like seksualiserte. Hvis menn måtte dekke brystet ville kvinner oftere tenke på sex når de en sjelden gang så et mannebryst. Anonymkode: 1d4be...2a0 Pupper er sexye, erogene kroppsdeler. Det er ikke noe ekstremt påfunn fra samfunnets side som menn er blitt lurt til å synes. Det er helt naturlige, biologiske grunner for at pupper er en seksuell kroppsdel. Mennesket skal like diverse kroppsdeler for å bli lettere tent, ha mer sex og føre menneskeheten videre gjennom forplanting. Man må bare akseptere at pupper spiller en biologisk rolle for menneskenes forplantningslyst, og at det er mer naturlig enn bare noe samfunnet har "bestemt" at menn skal synes. Så for all del sol deg toppløs, men vit at det er helt naturlig at kroppsdelen du viser frem assosieres med sex. Og når noen ber deg kle på deg, så for all del ikke gidd å gjøre det til en stor, teit protestmarsj. Vi må ha fint få viktige problemer her i livet om brystvortefrigjøring er den siste, store kampsaken vi har å sloss for. Forvørig mener jeg at menn også bør bli finkere til å beholde skjorten på i offentligheten. Vi trenger jo ikke se ut som innbilske griser på alle gatehjørner.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #25 Skrevet 2. juli 2017 2 timer siden, Overrasket skrev: Forvørig mener jeg at menn også bør bli finkere til å beholde skjorten på i offentligheten. Vi trenger jo ikke se ut som innbilske griser på alle gatehjørner. Enig. Jeg jobba på nettopp Tjuvholmen før og på varme dager gikk 80 % av de mannlige kundene i baris, selv om det var ganske svalt der inne. Selv om det var fint å se på var det litt ubehagelig å skulle ekspedere noen som nesten var naken. Anonymkode: 44300...766 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #26 Skrevet 2. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Til og med jeg, som ikke solte meg toppløs, følte meg krenket. Anonymkode: 42f65...2fb Det skal virkelig ikke mye til før folk føler seg krenket for tiden, hvis dette var noe å føle seg krenket for! Anonymkode: 87867...b6d 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #27 Skrevet 2. juli 2017 Da hadde jeg bedt badevakten be alle menn på stedet dekke brystene også. Jeg liker nemlig å bite mannen litt i brystvorta, og tennes av hans bare overkropp. Derfor er den seksuell for meg, og bør tildekkes dersom mine bryster må dekkes til av samme grunn. Anonymkode: 20495...4df 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #28 Skrevet 2. juli 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg bedt badevakten be alle menn på stedet dekke brystene også. Jeg liker nemlig å bite mannen litt i brystvorta, og tennes av hans bare overkropp. Derfor er den seksuell for meg, og bør tildekkes dersom mine bryster må dekkes til av samme grunn. Anonymkode: 20495...4df Dummeste jeg har hørt i dag. Menn har alltid gått som man vill. Ingenting kommer noensinne til å endre det. Dessuten var det nok andre kvinner som klagde til badevakten. Svært få menn har noe imot kvinner som soler seg toppløst. Anonymkode: cb805...384
Wenda Skrevet 2. juli 2017 #29 Skrevet 2. juli 2017 Jeg bryr meg fint lite om folk soler seg toppløse. Jeg kan godt velge en nudiststrand fremfor en bekledd strand anytime. Men Tjuvjolmen er så vidt jeg vet helt oppi Aker Brygge, er det ikke? Kan forstå at det er andre regler, også sosiale, uskrevne regler der, så jeg ville aldri brukt ordet krenket om jeg hadde fått beskjed om å la være å sole meg toppløs der. Hadde jeg derimot fått beskjed om noe slikt mens jeg lå på en strand eller i min egen hage så hadde jeg bedt vedkommende å dra et visst sted 2
Mari Y Skrevet 2. juli 2017 #30 Skrevet 2. juli 2017 Var på Pride og var ikke så mange toppløse der, bortsett fra noen menn 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #31 Skrevet 2. juli 2017 Jeg er mann, og liker pupper. Men i offentligheten har jeg ingen sans for kvinner som absolutt må eksponere seg, føler de har et behov for å bli beglodd og vise seg frem, jeg synes det ser "billig" ut. Det lille skillet jentene får etter bikinioverdelen, hva spiller det for rolle? Toppløse damer kommer aldri til å bli sammenlignbart med menn i bar overkropp. De mennene i tråden som ivrer for at jentene skal sole seg toppløse gjør det ikke fordi det "bare er så naturlig". De liker å se på kvinner med minst mulig klær. Pupper assosieres med sex, det vil man aldri komme bort fra uansett hvordan man prøver å vri på det. Anonymkode: 3029e...f5e 2
Gjest Cicero Skrevet 2. juli 2017 #32 Skrevet 2. juli 2017 9 timer siden, amativeReflection skrev: Å kreve at vi dekker til kroppen er en krenkelse, uansett hvilken del. Det burde være en absolutt rett til å ikke være påkledd. Land vi ikke vil sammenlignes med krever at folk kler på seg og dekker til ansiktet. Deg om det. Jeg er hvert fall glad jeg slipper å få folks rynkete ballesekk i fleisen hver gang jeg kikker ut døra.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #33 Skrevet 2. juli 2017 Trist å se at kvinner har begynt å underkaste seg gammelmoralisters krav om sømmelighet igjen. Hun burde nektet. Anonymkode: ccb8d...549 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #34 Skrevet 3. juli 2017 Det finnes menn med større "pupper" enn enkelte kvinner, som blottlegger overkroppen sin. Det ser i mine øyne ikke pent ut, men jeg bryr meg lite. Kvinnelige pupper er vakkert, og dessuten fra naturens side (jmf en bruker over her) kun skapt for å ernære avkom. 😊 Anonymkode: 71fab...4e5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #35 Skrevet 3. juli 2017 Hadde jeg hatt med barna mine å alle hadde ligger toppløs, så hadde jeg vurdert en annen plass. Vi er i 2017. Folk burde skjønne at om alle skal ligge toppløs rundt omkring, så blir det kanskje litt for mye? Anonymkode: 80aed...96a 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #36 Skrevet 3. juli 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Dummeste jeg har hørt i dag. Menn har alltid gått som man vill. Ingenting kommer noensinne til å endre det. Dessuten var det nok andre kvinner som klagde til badevakten. Svært få menn har noe imot kvinner som soler seg toppløst. Anonymkode: cb805...384 Jeg er mann å vet om mange menn som kommer med familien sin at dem ikke syns det er greit. Kanskje single kåte menn syns det er greit, det er vel ikke kun de som bader/soler seg? Anonymkode: 80aed...96a 2
Gjest Ishm Skrevet 3. juli 2017 #37 Skrevet 3. juli 2017 hvor vanskelig er det å bare ha på seg bikini? vil du sole deg uten det kan du gjøre i Hagen din eller balkongen din. I offentlige steder syntes jeg det bare blir for drøyt. og hvis dem ber deg ta på topp så gjør du det! Tror ikke det var noe frekkt ment med det, men bare beskjed!
Gjest Overrasket Skrevet 3. juli 2017 #38 Skrevet 3. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Jeg jobba på nettopp Tjuvholmen før og på varme dager gikk 80 % av de mannlige kundene i baris, selv om det var ganske svalt der inne. Selv om det var fint å se på var det litt ubehagelig å skulle ekspedere noen som nesten var naken. Anonymkode: 44300...766 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg bedt badevakten be alle menn på stedet dekke brystene også. Jeg liker nemlig å bite mannen litt i brystvorta, og tennes av hans bare overkropp. Derfor er den seksuell for meg, og bør tildekkes dersom mine bryster må dekkes til av samme grunn. Anonymkode: 20495...4df Veldig enig. Har man bevisst innført regler mot toppløse kvinner kan man like godt utvide forbudet til å omfatte menn. Det er ingen grunn til å vrenge av seg den slitne jack & jones-tskjorten bare fordi en solstråle bryter gjennom skyene og gradestokken kryper såvidt over frysepunktet.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #39 Skrevet 3. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann å vet om mange menn som kommer med familien sin at dem ikke syns det er greit. Kanskje single kåte menn syns det er greit, det er vel ikke kun de som bader/soler seg? Anonymkode: 80aed...96a Hva synes du selv da? Som mann? Du sier ingenting om hva DU SELV synes, bare om hva andre mener. Anonymkode: 6f76a...eda
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #40 Skrevet 3. juli 2017 1 minutt siden, Overrasket skrev: Veldig enig. Har man bevisst innført regler mot toppløse kvinner kan man like godt utvide forbudet til å omfatte menn. Det er ingen grunn til å vrenge av seg den slitne jack & jones-tskjorten bare fordi en solstråle bryter gjennom skyene og gradestokken kryper såvidt over frysepunktet. Du syns faktisk det er akkurat det samme at damer går toppløse og menn går i baroverkropp, seriøs? Et eksempel. Så du syns det er greit at små jenter går rundt/ligger å soler seg toppløs? Tenk deg om det er ditt barn. Hadde du sagt til den lille jenta di.. Sol deg toppløs du jenta mi.. det er akkurat samme som broren din går i baroverkropp. Skjønn at det ikke er det samme!! Anonymkode: 80aed...96a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå