Testosteron Skrevet 2. juli 2017 #21 Skrevet 2. juli 2017 5 minutter siden, Svartedauden skrev: Dette er bare tull, alle overgrep og voldtekter skal bli anmeldt. Syns du, men jeg syns ikke det samme. Jeg hadde ikke anmeldt ei som jeg var seksuelt tiltrukket av fordi hun tok initiativet.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #22 Skrevet 2. juli 2017 Hvis du anmelder, så må du være klar over at det med 99,9% sikkerhet blir henlagt. For det finnes ikke noen bevis, det er kun ditt ord mot hennes. Og i straffesaker, så dømmer de ikke med mindre de er 100% sikre. Og din sak blir da alt for usikker. Men du har blitt utsatt for et overgrep, og om du vil anmelde så gjør det. Jeg ble selv voldtatt av en kompis, og da full voldtekt. Jeg anmeldte det, men saken ble bare henlagt. For det var ikke en brutal voldtekt, så jeg hadde ingen fysiske skader. Og dermed var det bare hans ord mot mitt. Anonymkode: 7904c...707 1
Svartedauden Skrevet 2. juli 2017 #23 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, Testosteron skrev: Syns du, men jeg syns ikke det samme. Jeg hadde ikke anmeldt ei som jeg var seksuelt tiltrukket av fordi hun tok initiativet. Dette er et klart overgrep. Hun visste at han ikke kom til å ha sex med henne pga hans tro og det var ikke rom for han å gi samtykke. 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #24 Skrevet 2. juli 2017 2 minutter siden, Testosteron skrev: Syns du, men jeg syns ikke det samme. Jeg hadde ikke anmeldt ei som jeg var seksuelt tiltrukket av fordi hun tok initiativet. Ts ville jo ikke ha sex! Det er forskjell på å synes at en person er attraktiv og det å ville ha sex med vedkommende. De var enige om å vente, i tilleg lå de på forskjellige rom. Hadde dette vært mot en kvinne ville det blitt balluba! Anonymkode: 3fa95...525 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #25 Skrevet 2. juli 2017 2 minutter siden, Testosteron skrev: Syns du, men jeg syns ikke det samme. Jeg hadde ikke anmeldt ei som jeg var seksuelt tiltrukket av fordi hun tok initiativet. hvilken relevanse har det for TS? Folk driter i hva dine preferanser er. Anonymkode: 1884e...8bc 7
ajarRun Skrevet 2. juli 2017 #26 Skrevet 2. juli 2017 5 minutter siden, Testosteron skrev: Trådstarter skriver at han hadde lyst til å ha sex med henne; "Det var jo litt av grunnen til at vi ikke sov på samme rum pga at ikke lysten skal ta oss til å gjøre noe dumt." Han hadde altså lyst til å ha sex med henne, og da hadde ikke jeg anmeldt henne. Hadde det derimot vært en person jeg ikke var seksuelt tiltrukket av, så hadde jeg anmeldt. Dette er en merkelig holdning. Selv om jeg er tiltrukket med noen betyr det ikke at jeg vil ha sex med dem. 7
Testosteron Skrevet 2. juli 2017 #27 Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Dette er en merkelig holdning. Selv om jeg er tiltrukket med noen betyr det ikke at jeg vil ha sex med dem. Men ville du ha anmeldt dem om de prøvte seg på deg?
Testosteron Skrevet 2. juli 2017 #28 Skrevet 2. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvilken relevanse har det for TS? Folk driter i hva dine preferanser er. Anonymkode: 1884e...8bc TS spør oss hva vi ville ha gjort i hans situasjon, og da svarer jeg på det.
ajarRun Skrevet 2. juli 2017 #29 Skrevet 2. juli 2017 2 minutter siden, Testosteron skrev: Men ville du ha anmeldt dem om de prøvte seg på deg? Hvis noen brøt seg inn på soverommet mitt og hadde sex med meg mens jeg sov ville jeg sannsynligvis anmeldt. Med mindre vi allerede hadde et seksuelt forhold og en forståelse for hverandre sine grenser.
LoneWolf Skrevet 2. juli 2017 #30 Skrevet 2. juli 2017 2 minutter siden, Testosteron skrev: Men ville du ha anmeldt dem om de prøvte seg på deg? Hvis de hadde sex med meg mot min vilje mens jeg sov mener du? Ja. Da ville jeg anmeldt dem. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #31 Skrevet 2. juli 2017 2 minutter siden, Testosteron skrev: Men ville du ha anmeldt dem om de prøvte seg på deg? Selvfølgelig anmelder man ingen for å prøve seg. Derimot bør man anmelder man folk dersom de begår seksuelle overgrep. At du ikke ser forskjellen, skremmer meg. Anonymkode: 0cd16...d44 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #32 Skrevet 2. juli 2017 Ufattelig at folk faktisk tror at dette er tilfelleAnonymkode: 70462...cad 2
Testosteron Skrevet 2. juli 2017 #33 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, amativeReflection skrev: Hvis noen brøt seg inn på soverommet mitt og hadde sex med meg mens jeg sov ville jeg sannsynligvis anmeldt. Med mindre vi allerede hadde et seksuelt forhold og en forståelse for hverandre sine grenser. Men det var ikke det som er skjedde her. Ingen brøt seg inn på soverommet hans.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #34 Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ufattelig at folk faktisk tror at dette er tilfelle Anonymkode: 70462...cad Hvorvidt man ler av seksuelle overgrep eller ikke er alltid et godt mål på folks empati. Hos deg står det opplagt dårlig til, så vi får håpe du har andre kvaliteter som kan veie opp. Anonymkode: 0cd16...d44 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #35 Skrevet 2. juli 2017 2 minutter siden, Testosteron skrev: Men det var ikke det som er skjedde her. Ingen brøt seg inn på soverommet hans. Jo. Eller mener du en ulåst dør gir rett til å entre rommet/huset og forsyne seg fritt av alt fra maten i kjøleskapet og sølvtøyet til folks rasekatter, personlige papirer og kjønnsorganer? Anonymkode: 0cd16...d44 2
Testosteron Skrevet 2. juli 2017 #36 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorvidt man ler av seksuelle overgrep eller ikke er alltid et godt mål på folks empati. Hos deg står det opplagt dårlig til, så vi får håpe du har andre kvaliteter som kan veie opp. Anonymkode: 0cd16...d44 Anonymkode: 70462...cad ler ikke av et seksuelt overgrep, men over at folk tror på trådstarterens historie. Anonymkode: 70462...cad syns ikke den er troverdig.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #37 Skrevet 2. juli 2017 3 timer siden, Testosteron skrev: Jeg hadde ikke anmeldt noen som jeg hadde lyst på, som tok initiativ til sex med meg. Ikke jeg heller. Da skulle "overgrepet" i så fall ha vært på et helt annet nivå.. 7 minutter siden, amativeReflection skrev: Dette er en merkelig holdning. Selv om jeg er tiltrukket med noen betyr det ikke at jeg vil ha sex med dem. Han antydet jo at han ville gifte seg med henne, så det er vel nærliggende å tro at han vil ha sex med henne? Anonymkode: cf88c...d80 1
Testosteron Skrevet 2. juli 2017 #38 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo. Eller mener du en ulåst dør gir rett til å entre rommet/huset og forsyne seg fritt av alt fra maten i kjøleskapet og sølvtøyet til folks rasekatter, personlige papirer og kjønnsorganer? Anonymkode: 0cd16...d44 Du blander sammen det å bryte seg inn med det å mangle rett til å gå inn. Bare hvis døra er låst, bryter man seg inn. Hvis døra er ulåst, så bryter man seg ikke inn, eller bryter du deg inn i ditt eget hus etter å ha låst opp? Hun brøt seg ikke inn på rommet hans, for døra var ulåst.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #39 Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg heller. Da skulle "overgrepet" i så fall ha vært på et helt annet nivå.. Han antydet jo at han ville gifte seg med henne, så det er vel nærliggende å tro at han vil ha sex med henne? Anonymkode: cf88c...d80 Folk blir voldtatt av ektefeller. Det er et overgrep når man blir påtvunget sex man ikke ønsker. Punktum. Anonymkode: 1884e...8bc 6
Testosteron Skrevet 2. juli 2017 #40 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Folk blir voldtatt av ektefeller. Det er et overgrep når man blir påtvunget sex man ikke ønsker. Punktum. Anonymkode: 1884e...8bc Du har rett i det, men spørsmålet til trådstarteren er ikke om det er et overgrep, men om han skal velge å anmelde det til politiet. Det er det som vi diskuterer her i denne tråden, men det er ikke alle som klarer å få det med seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå