AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #41 Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, Testosteron skrev: Du har rett i det, men spørsmålet til trådstarteren er ikke om det er et overgrep, men om han skal velge å anmelde det til politiet. Det er det som vi diskuterer her i denne tråden, men det er ikke alle som klarer å få det med seg. Når brukeren setter "overgrep" i hermetegn så minimerer man det. Som det egentlig ikke var et overgrep. Anonymkode: 1884e...8bc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #42 Skrevet 2. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kristen mann i slutten av 20 årene som har møtt ei søt og snill jente "trodde jeg". Vi har hatt flere dater tidligere kun på dagen, men denne gangen ville vi være hos hverandre enda lenger så jeg skulle overnatte hos ho for å få bedre tid sammen. Men iogmed jeg er en kristen mann så vil jeg ikke ha sex før jeg vet helt sikkert at det er ho jeg skal ha og vi skal gifte oss. Er ikke helt ekstrem med at jeg ikke skal ha sex før ekteskap men ikke sex før vi har bestemt dato for bryllup. Vi hadde det kjempekoselig sammen på dagen og kvelden før vi la oss for natten. Jeg skulle sove på gjesterommet og ho på sitt soverom. Ho viste hvilke meninger jeg har i og rundt sex og ho sa ho synes det var bra, så jeg trodde virkelig ho skulle respektere det! Men på natten voknet jeg til at ho runket og sugde meg..! Jeg ble helt i sjokk og ble både sint og utrolig skuffet og lei meg 😭 Trodde aldri ho kunne få seg til å gjøre noe sånt! Det var jo litt av grunnen til at vi ikke sov på samme rum pga at ikke lysten skal ta oss til å gjøre noe dumt. Nå sliter jeg litt i å bestemme meg for om jeg skal anmelde ho for voldtekt eller ikke. Jeg er hvertfall helt og holdent ferdig med ho etter dette. Men ja, jeg tar litt av skylden selv for at jeg i det heletatt overnattet i hennes hus tross vi hadde forskjellige rum. Det er jo klart at ulåste dører ikke er et stort hinder har jeg tenkt på i ettertid. Men får meg ikke til å bestemme meg for om jeg skal anmelde dette eller ikke. Det er jo tydelig og klart en voldtekt, men jeg som mann blir nok ikke trodd av politiet om jeg evnt anmelder.. hennes forklaring veier nok mer enn meg som mann desverre. Beklager et langt og muligens rotete innlegg, men håper noen tok seg tid til å lese gi tips om hva jeg bør gjøre med dette. Anonymkode: 8a202...16a Troll Jaja, gå og anmeld du. Om noe, så får du selv oppleve hvor traumatisk det er å ikke bli trodd. Og hvor mikroskopisk sjansen er for at hun blir dømt. Samt at du risikerer stratt for falsk voldtektsanmeldelse. Anonymkode: 1e92b...3b8 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #43 Skrevet 2. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg heller. Da skulle "overgrepet" i så fall ha vært på et helt annet nivå.. Han antydet jo at han ville gifte seg med henne, så det er vel nærliggende å tro at han vil ha sex med henne? Anonymkode: cf88c...d80 Det antyder han slettes ikke. Han sier at han ikke vil ha sex med noen han ikke vil/skal gifte seg med. Slutt å finne på dine egne argumenter! Anonymkode: 04b99...6be 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #44 Skrevet 2. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Troll Jaja, gå og anmeld du. Om noe, så får du selv oppleve hvor traumatisk det er å ikke bli trodd. Og hvor mikroskopisk sjansen er for at hun blir dømt. Samt at du risikerer stratt for falsk voldtektsanmeldelse. Anonymkode: 1e92b...3b8 Fant den bitre kvinnen. Anonymkode: 04b99...6be 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #45 Skrevet 2. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant den bitre kvinnen. Anonymkode: 04b99...6be Er verken bitter eller kvinne Anonymkode: 1e92b...3b8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #46 Skrevet 2. juli 2017 hadde du sex med henne ? Anonymkode: 3579b...b11
SlemUlv Skrevet 2. juli 2017 #47 Skrevet 2. juli 2017 2 timer siden, Testosteron skrev: Syns du, men jeg syns ikke det samme. Jeg hadde ikke anmeldt ei som jeg var seksuelt tiltrukket av fordi hun tok initiativet. Hun tok ikke initiative, hun gikk MOT hans samtykke! HAN ville vente til de hadde datet lenge nok til å i det minste ha satt dato for bryllup. Så dette er faktisk voldtekt, og skal anmeldes. Selv om DU mener at det ikke er voldtekt bare fordi han var tiltrukket av henne, så gikk hun fortsatt mot hans samtykke. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #48 Skrevet 2. juli 2017 5 minutter siden, kattepusen skrev: Hun tok ikke initiative, hun gikk MOT hans samtykke! HAN ville vente til de hadde datet lenge nok til å i det minste ha satt dato for bryllup. Så dette er faktisk voldtekt, og skal anmeldes. Selv om DU mener at det ikke er voldtekt bare fordi han var tiltrukket av henne, så gikk hun fortsatt mot hans samtykke. Han gav ikke noe eksplisitt beskjed om at han ikke ville heller. Ikke kjempet han i mot heller. Hvordan skal hun vite at han ikke ville? Ereksjon fikk han også. Og for alt vi vet, kan det være en kulturell misforståelse inne i bildet. Anonymkode: 1e92b...3b8
SlemUlv Skrevet 2. juli 2017 #49 Skrevet 2. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han gav ikke noe eksplisitt beskjed om at han ikke ville heller. Ikke kjempet han i mot heller. Hvordan skal hun vite at han ikke ville? Ereksjon fikk han også. Og for alt vi vet, kan det være en kulturell misforståelse inne i bildet. Anonymkode: 1e92b...3b8 han hadde snakket om dette med henne, de sov på forskjellige soverom. Han SOV! Man kan ikke samtykke når man sover! Så jo, dette er klar voldtekt. 2
Testosteron Skrevet 2. juli 2017 #50 Skrevet 2. juli 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: Hun tok ikke initiative, hun gikk MOT hans samtykke! HAN ville vente til de hadde datet lenge nok til å i det minste ha satt dato for bryllup. Så dette er faktisk voldtekt, og skal anmeldes. Selv om DU mener at det ikke er voldtekt bare fordi han var tiltrukket av henne, så gikk hun fortsatt mot hans samtykke. Jeg har i denne tråden skrevet at det han ble utsatt for er et overgrep. Din påstand om at jeg mener det ikke er en voldtekt er således feil. Les hva jeg skriver før du hisser deg opp.
SlemUlv Skrevet 2. juli 2017 #51 Skrevet 2. juli 2017 3 minutter siden, Testosteron skrev: Jeg har i denne tråden skrevet at det han ble utsatt for er et overgrep. Din påstand om at jeg mener det ikke er en voldtekt er således feil. Les hva jeg skriver før du hisser deg opp. men du mener likevel at det ville vært feil, for deg, å anmelde det. Fordi man var tiltrukket av vedkommende.
jabx Skrevet 2. juli 2017 #52 Skrevet 2. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men iogmed jeg er en kristen mann så vil jeg ikke ha sex før jeg vet helt sikkert at det er ho jeg skal ha og vi skal gifte oss. Er ikke helt ekstrem med at jeg ikke skal ha sex før ekteskap men ikke sex før vi har bestemt dato for bryllup. Anonymkode: 8a202...16a Dette er selvmotsigende. Hvis det er kristendommen som gjør at du vil vente, så handler det om å vente til dere faktisk er gift. Det du beskriver her har ikke noe med kristendom å gjøre.
Testosteron Skrevet 2. juli 2017 #53 Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, kattepusen skrev: men du mener likevel at det ville vært feil, for deg, å anmelde det. Fordi man var tiltrukket av vedkommende. Ja. Det er rett.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #54 Skrevet 3. juli 2017 15 timer siden, Testosteron skrev: Ja. Det er rett. Helt enig. Om en jeg liker slår meg ned og sparker hodet mitt til jeg får hjerneskade så ville jeg aldri anmeldt han. For han er jo sexy Anonymkode: 87608...9c5 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #55 Skrevet 3. juli 2017 Her ser man lett at det å bli voldtatt som mann fremdeles i 2017 blir ledd av! Skamme dere! En mann har like stor rett til å føle seg krenket og misbrukt som et kvinnfolk. Anonymkode: 3fa95...525 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #56 Skrevet 3. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her ser man lett at det å bli voldtatt som mann fremdeles i 2017 blir ledd av! Skamme dere! En mann har like stor rett til å føle seg krenket og misbrukt som et kvinnfolk. Anonymkode: 3fa95...525 Bortsett fra 1 bruker, så synes jeg faktisk ikke det blir latterliggjort i denne tråden. Anonymkode: d5fc7...5e7 1
Testosteron Skrevet 3. juli 2017 #57 Skrevet 3. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Her ser man lett at det å bli voldtatt som mann fremdeles i 2017 blir ledd av! Anonymkode: 3fa95...525 Ingen ler av det som "skjedde", men det er noen som ler av at folk tror på historien.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #58 Skrevet 4. juli 2017 Tusen takk til dere med støttende ord. Dere som ikke tror meg kan gjerne la være å tro det, men vis respekt og ikke le av det som skjedde! Dere klarer aldri å å skjønne hvor ille det er å bli voldtatt før om dere selv hadde blitt det!! Jeg var hos politiet om mandag og anmeldte forholdet. Ho har tilstått forklaringen jeg har fortalt og er tydelig lei seg etter det som skjedde og ser alvoret i det Anonymkode: 8a202...16a 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #59 Skrevet 4. juli 2017 Dette tror jeg ikke noe på. Menn blir ikke voldtatt av kvinner. Bare av andre menn i fengsel. Anonymkode: d80be...be7
SlemUlv Skrevet 4. juli 2017 #60 Skrevet 4. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette tror jeg ikke noe på. Menn blir ikke voldtatt av kvinner. Bare av andre menn i fengsel. Anonymkode: d80be...be7 Så feil kan man ta. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk til dere med støttende ord. Dere som ikke tror meg kan gjerne la være å tro det, men vis respekt og ikke le av det som skjedde! Dere klarer aldri å å skjønne hvor ille det er å bli voldtatt før om dere selv hadde blitt det!! Jeg var hos politiet om mandag og anmeldte forholdet. Ho har tilstått forklaringen jeg har fortalt og er tydelig lei seg etter det som skjedde og ser alvoret i det Anonymkode: 8a202...16a Så bra du fikk anmeldt, og at hun tilstod!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå