Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann 26 her. Sysn det er greit å gå dristig når man er på byn eller ulike settunger hvor det er mer greit. Hverdagslig? Neitakk. Folk som går dristig hele tiden adsosierer jeg med kvinnet dom har lav selvtillit og har et stort bekreftelsesbehov. De er ofte også billig på tråden og det er såpass turnoff at jeg sier nei takk

Anonymkode: a3574...6d4

Evt at de er naive/ blåøyde/ har lavere intelligens

Det er uansett ikke en positiv ting og de fleste intelligente menn styrer unna, med mindre de vil ha dame som status og ikke som likeverdig partner. 

Anonymkode: 76d25...73f

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg tror jeg må få se flere bilder for å skjønne helt hva denne tråden dreier seg om. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, herremann skrev:

Merkelig hvordan kvinner elsker oppmerksomheten rundt nakenhet og sex, men gud forby om vi menn seksualiserer dere.

Personlig foretrekker jeg en tettsittende, elegegant kjole/topp over de mikrosmå som dekker 50% av overkroppen og viser storparten av brystene.

Så er ts her en mann og flere som kommenterer er også menn.
Og bare fordi et par enkelte kvinner liker seksuell oppmerksomhet så er det overhodet ikke representabelt for resten av oss!

Anonymkode: 5b6b6...1a7

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så er ts her en mann og flere som kommenterer er også menn.
Og bare fordi et par enkelte kvinner liker seksuell oppmerksomhet så er det overhodet ikke representabelt for resten av oss!

Anonymkode: 5b6b6...1a7

Da håper jeg ikke at du kler deg som TS :)

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine er dråpeformet i medium størrelse. Brukte bh før, men er nå på snart 10-året uten. Har flate brystvorter så kan gå i svært utringede topper og kjoler uten at det er et "problem". 

Det positive med å ikke ha store pupper er at når tyngdekraften slår inn så henger ikke puppene nede på magen. Har sett så altfor mange som har det, og jeg synes det er så utrolig lite fint og priser meg lykkelig for mine. 

Anonymkode: 13807...2ae

Wow, snakk om å fremheve seg selv, ved å tråkke ned andre.. 

Anonymkode: 96836...aad

Skrevet
2 timer siden, Drakan skrev:

Jeg gjør det hver dag og er fornærmet. ._.
Jeg er en av de vanskeligste damene i verden, og elsker min egen kropp, så blæ til deg. ._.

Ikke ta til deg hva suer AB'er sier, de vil alltid finne noe å klage på :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, snakk om å fremheve seg selv, ved å tråkke ned andre.. 

Anonymkode: 96836...aad

Janteloven lenge leve :P Å si at store pupper er det beste i verden for eksempel er ikke å tråkke ned andre - det må vi andre bare tåle, men hvis VI med mindre pupper skulle våge å si noe - DA ALTSÅ! Da TRÅKKER VI PÅ FOLK. 

Anonymkode: 13807...2ae

• Liker 3
Skrevet
På Monday, July 03, 2017 den 7.49, AnonymBruker skrev:

Tull, du får ikke pussy av å si sånt

Anonymkode: 58f90...3b2

Det er ikke mening heller :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...