Mette51 Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 (endret) Tenkte å starte en tråd her som handler om de av oss som liker å bruke klær som fremhever oventil. Som par bruker vi dette aktivt i hverdagen, nettopp for å krydre tilværelsen litt. Vi har funnet det som pirrer oss begge 😀 Og ja- det hjelper virkelig på om man egger litt i det hele... Liker du ikke denne tråden så bla til neste 🙂 Trenger ikke sure tilbakemeldinger... Er du mann som liker at vi kvinner "erter" slik, eller kvinne som selv liker å kjenne på følelsen når en manns blikk fester seg på brystene, og du vet han liker det han ser? Kanskje vi som liker dette kan få litt inspirasjon av hverandre? Håper denne tråden kan bli litt artig, og kanskje spennende i tiden fremover. Endret 2. juli 2017 av Mette51 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 *Runketråd av fake trolleguttunge bruker observert* Anonymkode: 5b6b6...1a7 3
Mette51 Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2017 Tror nok du finner andre tråder her på forumet som passer bedre i din konklusjon. Dette er faktisk et seriøst innlegg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 58 minutter siden, Mette51 skrev: Tror nok du finner andre tråder her på forumet som passer bedre i din konklusjon. Dette er faktisk et seriøst innlegg. Tviler på det når du har profilbilde av dame i utringa topp og ber andre legge ut bilder av seg selv i fristende overdeler. Anonymkode: 5b6b6...1a7 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 At du også skriver du ikke vil ha sure tilbakemeldinger viser jo at du forventer nettopp det og da vet du at årsaken til at du oppretta tråden ikke er helt nøktern så den må du lenger ut på landet med Anonymkode: 5b6b6...1a7 4
Mette51 Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tviler på det når du har profilbilde av dame i utringa topp og ber andre legge ut bilder av seg selv i fristende overdeler. Anonymkode: 5b6b6...1a7 Har aldri bedt andre om å legge ut bilder, men ja- jeg har selv profilbilde som er av meg selv. Håpet å starte en tråd hvor vi kunne dele litt erfaringer rundt dette temaet, men ser jo nå at dette for noen ikke er "innenfor"
Deltabravo Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 Synes øynene til kvinnene er vel så interessante som en vid utringning. 6
Gjest Elseby13 Skrevet 3. juli 2017 #8 Skrevet 3. juli 2017 Hvis jeg går med kløft og utringning HELE tiden så blir mannen på en måte "vant til det", og det blir hverdagslig istedenfor pirrende. Sånn som Sofia Vergara i Modern Family. Hun er sexy i et par episoder og så er det ingen som merker det lenger. Jeg kler meg sånn innimellom, ikke hver dag. Et par ganger i uka kanskje? Litt som å legge seg inntil mannen uten truse, det blir kjedelig om man gjør det hver eneste kveld.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #9 Skrevet 3. juli 2017 7 timer siden, Deltabravo skrev: Synes øynene til kvinnene er vel så interessante som en vid utringning. Tull, du får ikke pussy av å si sånt Anonymkode: 58f90...3b2
Drakan Skrevet 3. juli 2017 #10 Skrevet 3. juli 2017 Jeg pleier å kle meg slik at jeg kan lufte puppene (da det blir veldig klamt). Damer med små pupper skjønner kanskje ikke hvorfor de med store pupper foretrekker utringning, men for min del er det ventilasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #11 Skrevet 3. juli 2017 Jeg er ganske ung (19) enda så tyngdekraften har ennå ikke tatt overhånd. Jeg har store runde pupper og bruker aldri bh. Brystvortene er da stive bestandig. Elsker når kammeratene og andre gutter ikke klarer å dy seg, de må bare se. De fleste av venninne mine er også slik. Vi elsker og teaseMå bruke brøda så lenge de holder seg sier jeg bare. Skulle kanskje sendt et bildeAnonymkode: f77ea...6ad 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #13 Skrevet 3. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske ung (19) enda så tyngdekraften har ennå ikke tatt overhånd. Jeg har store runde pupper og bruker aldri bh. Brystvortene er da stive bestandig. Elsker når kammeratene og andre gutter ikke klarer å dy seg, de må bare se. De fleste av venninne mine er også slik. Vi elsker og teaseMå bruke brøda så lenge de holder seg sier jeg bare. Skulle kanskje sendt et bilde Anonymkode: f77ea...6ad Herregud karer, kan dere skaffe et liv istedenfor å utgi dere for å være ungjenter som alltid har analsex og tar spruten i munnen og kler dere med puppa og stive brystvorter ute "og elsker at gutter ser det". Greit at du elsker å se det og fantaserer mye om det, men ikke lag trolle tråder på et kvinneforum. Åpenbart at du er trådstarteren som bruker AB funksjon, og åpenbart at bildet "av deg" er et screenshot av noen andres bilde. Åpenbart at måten du skriver på også er fra en mann haha. Vi skjønner at du er puppe fiksert og prøver å få til runketråder, og følte deg så pirret og kåt i går/dag som du også måtte lage en egen tråd om.... Dette er ikke et runke forum, Nakenprat er nok mer passende forum for deg! Anonymkode: 5b6b6...1a7 7
Gravity Skrevet 3. juli 2017 #14 Skrevet 3. juli 2017 1 time siden, Drakan skrev: Jeg pleier å kle meg slik at jeg kan lufte puppene (da det blir veldig klamt). Damer med små pupper skjønner kanskje ikke hvorfor de med store pupper foretrekker utringning, men for min del er det ventilasjon. Jeg har små pupper og trenger også ventilasjon . Dog foretrekker jeg ventilasjon i form av BH-fri. Hadde det ikke vært for at jeg ser helt flat ut uten BH, så hadde jeg gått uten hele sommeren. BH er virkelig en klam tvangstrøye i sommervarmen! 3
herremann Skrevet 3. juli 2017 #15 Skrevet 3. juli 2017 (endret) Merkelig hvordan kvinner elsker oppmerksomheten rundt nakenhet og sex, men gud forby om vi menn seksualiserer dere. Personlig foretrekker jeg en tettsittende, elegegant kjole/topp over de mikrosmå som dekker 50% av overkroppen og viser storparten av brystene. Endret 3. juli 2017 av herremann
SlemUlv Skrevet 3. juli 2017 #16 Skrevet 3. juli 2017 Jeg kler meg dristig i sammenhenger hvor dette føles naturlig, som når jeg og Kjære drar på BDSM klubben sammen for eksempel. Til vanlig tenker jeg ikke over det, men kler meg i hva jeg føler meg komfortabel i, og som passer kroppstypen min
Mette51 Skrevet 3. juli 2017 Forfatter #17 Skrevet 3. juli 2017 18 minutter siden, herremann skrev: Merkelig hvordan kvinner elsker oppmerksomheten rundt nakenhet og sex, men gud forby om vi menn seksualiserer dere. Personlig foretrekker jeg en tettsittende, elegegant kjole/topp over de mikrosmå som dekker 50% av overkroppen og viser storparten av brystene. Jeg foretrekker også topper som dekker litt fremfor de mikrosmå, men liker dem tettsittende. Det handler om å fremheve vel så mye som å vise naken hud.... Har faktisk sans for denne spennende leken som jeg kan leve ut hvor som helst . 1
Drakan Skrevet 3. juli 2017 #18 Skrevet 3. juli 2017 Her er et bilde av min utringning Jeg elsker å kle meg dristig, og siden jeg har store pupper trenger jeg ikke bh. Det bilde med peperhjertene er en kjole jeg kan dra ned til magen, og puppene sitter perfekt. Tenker det er litt bedre om en som ikke er mann poster. 2
Mette51 Skrevet 3. juli 2017 Forfatter #19 Skrevet 3. juli 2017 37 minutter siden, Gravity skrev: Jeg har små pupper og trenger også ventilasjon . Dog foretrekker jeg ventilasjon i form av BH-fri. Hadde det ikke vært for at jeg ser helt flat ut uten BH, så hadde jeg gått uten hele sommeren. BH er virkelig en klam tvangstrøye i sommervarmen! Jeg kunne ikke vært mer enig i det siste du skriver her. BH er virkelig ubehagelig i sommervarmen! Og- det gjør jo ikke noe at jeg samtidig føler meg mer sexy uten.
Mette51 Skrevet 3. juli 2017 Forfatter #20 Skrevet 3. juli 2017 De som snoker litt rundt i profiler ser hva jeg mener når jeg skriver "fremheve"...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå