Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva mener dere om klærne derfra? Fjortis? Bohem? Fine? Stygge?

Jeg liker klærne generelt veldig godt, men har opplevd at knappene faller fort ut av jakker og skjorter.

Vurderer å kjøpe jeans derfra, men vil helst ikke bli oppfattet som fjortis :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Aldri hørt om Vila jeg :-?

Hvor kjøpes det merket da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er en kleskjede.

Har to butikker i Bergen hvertfall :)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg er 33 og kjøper jeans fra Vila. Noen jumpere og skjørt har det også blitt.

Tror ikke jeg ser spesielt fjortisaktig ut i klærne.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg liker Vila veldig godt, og synes absolutt ikke det er fjortis-klær.

Daniella: www.vila.dk :)

Gjest datajente (ikke inne)
Skrevet

Jeg er 22 år og synes Vila har veldig mye feminint og stilig. Jeans derfra ser jeg på alle fra 16 til godt voksene damer. Synes ikke det er noe fjortis over de buksene eller klærne derifra forøvrig. Tror de satser på stilige, moderne klær for kvinner i 20-40-årsalderen. Jeg har ett veldig stilig, svart korsett derfra som jeg får mange komplimenter for. Kostet bare 200 kr nå rett før jul, men kunne like gjerne kostet det tredobbelte, spør du meg! :)

Skrevet

Jeg synes de har mye stilig på vila, og absolutt ikke fjortis-aktig. Syns buksene de har der er kule også.

Har aldri vært på en Vila butikk i Norge, men da jeg var i danmark så var det en populær butikk.

Dessuten har de ikke en egen vila butikk her jeg bor, men derimot så har andre butikker valgt å ta inn disse klærne. Billig er det også ja :-)

Skrevet

VILA er en av mine favoritt butikker og jeg synes ikke klærne er fjortis-aktige.

Har fått skikkelig sansen for jeansene, mange i alderen 28 ++ går i disse på jobben min.

De har også mange stilige jakker :P

Skrevet

Har sansen for Vila jeg også, kjøpt en del der etter hvert. En venninne av meg jobbet der før, og i følge henne retter de seg mot et litt eldre publikum enn feks Vero Moda. (Samme fabrikk som lager klærne tror jeg).

De har mye fint i jeans, eneste er at de kan utvide seg litt. Har ellers kjøpt alt fra belter til julebordkjole der, og stort sett alltid vært fornøyd. :)

Skrevet

Jeg eeeelsker Vila! :)

Hvis jeg skal handle klær er Vila en av de første butikkene jeg springer til, og det er ikke fjortisklær der, synes nå jeg. Jeg har til og med dratt med meg mora mi der, og hun fant masse fint hun også! :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Men i utvalget i de forskjellige Vila butikkene varierer. Vila på Bergen Storsenter har ofte mye fint, syntes jeg.

Gjest Hilde K S
Skrevet
Men i utvalget i de forskjellige Vila butikkene varierer. Vila på Bergen Storsenter har ofte mye fint, syntes jeg.

Ja. Den er bedre enn Telegrafen. De har så lite, synes jeg. Butikken er ikke så godt utnyttet når det gjelder plass.

Gjest Anneli
Skrevet

Jeg liker også Vila veldig godt. Har kjøpt mange fine bukser og topper der... :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Bør jeg kjøpe buksene ganske trange? Hvis de utvider seg en del?

Gjest Daniella_
Skrevet

dette finnes tydeligvis bare i bergen (?)...

Aldri sett det i Oslo. Dumt. Var mye fine klær på siden dems...

Skrevet
dette finnes tydeligvis bare i bergen (?)...

Aldri sett det i Oslo. Dumt. Var mye fine klær på siden dems...

Det er er en VILA-butikk på CC-Vest på Lysaker!

Gjest Trondheimsgjesten
Skrevet

I Trondheim er det også Vila butikk.

Jeg syns en del av toppene deres er forholdsvis smale over skuldrene kontra resten av toppen, men foruten det har de masse fine klær:)

Skrevet
Bør jeg kjøpe buksene ganske trange? Hvis de utvider seg en del?

Jeg har spesielt en dongeribukse derfra som utvider seg litt etter vask, men den er ganske mye stretch i så kan kanskje ha noe med det å gjøre.

Ellers som sagt veldig fornøyd med klærne derfra :)

Gjest vila-fan
Skrevet

Denne har jeg kjøpt meg, bare i brunt. Helt nydelig. Har aldri fått så mange kommentarer på en jakke før jeg. Masse skryt for den :)

Gå på everyday dressing,jakken heter Allure hood jacket.

www.vila.dk

Skrevet

Det står på sidene deres at de har butikk på CC Vest i Oslo. Hvordan er prisnivået? Hva koster en bukse, sånn ca?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...