AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #1 Skrevet 2. juli 2017 Sommeren har virkelig slått oss i ansiktet om dagen, og med 27 varmegrader på det varmeste så orker man ikke å gå i langbukser akkurat Kjoler og skjørt er deilig, men når jeg skal gå mye rundt så opplever jeg at lårene blir fulle av gnagsår (ja jeg vet det finnes løsninger). I tillegg har det blåst 10-12 m/s her så det er heller ikke like lett med blafrende plagg som da enkelt kan vise mer enn hva man ønsker i så sterk vind Så da blir det shorts da. Men problemet mitt er at uansett hvilken type shorts jeg bruker (def: klesplagg som stopper over knærne så jeg trenger ikke anbefalinger om "shorts" som går til under knærne) så kryper de oppover på innsiden av beina. Har sett dette på andre damer og menn også og det ser jo ikke akkurat særlig lekkert ut. Hva kan man gjøre for å unngå slikt? Anonymkode: bec34...a00
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 Hva slags stoff er det i shortsene du bruker? Kan det være at du bruker "feil" stoff? Hva med olashorts feks, hvor stoffet er såpass tykt og stivt at det ikke vandrer noe sted? Blir jo varmere da, men likevel. Anonymkode: a50cd...a59 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #3 Skrevet 2. juli 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags stoff er det i shortsene du bruker? Kan det være at du bruker "feil" stoff? Hva med olashorts feks, hvor stoffet er såpass tykt og stivt at det ikke vandrer noe sted? Blir jo varmere da, men likevel. Anonymkode: a50cd...a59 Har prøvd shortser av forskjellige stoffer, men får stort sett alltid det samme problemet Anonymkode: bec34...a00
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 Monter silikonkant nederst på plagget. Anonymkode: 6e317...796
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #5 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Monter silikonkant nederst på plagget. Anonymkode: 6e317...796 Det var kanskje ikke en så dum idé. Skal prøve det på en av shortsene og se hvordan det går 👍 Anonymkode: bec34...a00 1
Vantage Skrevet 2. juli 2017 #6 Skrevet 2. juli 2017 Kjøp deg en sykkelshorts/spinningshorts uten padding, i lycra. De har ofte silikon nederst på låra, slik at de ikke skal skli opp 🙂 Enjoy Vantage
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, Vantage skrev: Kjøp deg en sykkelshorts/spinningshorts uten padding, i lycra. De har ofte silikon nederst på låra, slik at de ikke skal skli opp 🙂 Enjoy Vantage Ehum, nei, syns ikke det er så pent å gå rundt i sykkelshorts akkurat, sorry vil jo gjerne kle meg litt pent også, ikke bare gå i hva som helst i shortsstørrelse Anonymkode: bec34...a00 1
Vantage Skrevet 2. juli 2017 #8 Skrevet 2. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ehum, nei, syns ikke det er så pent å gå rundt i sykkelshorts akkurat, sorry vil jo gjerne kle meg litt pent også, ikke bare gå i hva som helst i shortsstørrelse Anonymkode: bec34...a00 Var meningen at du kunne ha kjole/skjørt utenpå da.... slik at du unngår gnagingen 😉 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #9 Skrevet 2. juli 2017 7 minutter siden, Vantage skrev: Var meningen at du kunne ha kjole/skjørt utenpå da.... slik at du unngår gnagingen 😉 Ok, men det var problemet med shorts jeg lurte på da har forklart dette med kjole/skjørt i HI Anonymkode: bec34...a00
Gravity Skrevet 2. juli 2017 #10 Skrevet 2. juli 2017 Hva med vanlige bomullstights (til rett over eller under kneet) under kjole?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #11 Skrevet 2. juli 2017 Shorts som er stor nok? Anonymkode: 9f599...5c2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #12 Skrevet 2. juli 2017 5 minutter siden, Gravity skrev: Hva med vanlige bomullstights (til rett over eller under kneet) under kjole? Men jeg trenger ikke tips for hva jeg kan ha under kjoler 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Shorts som er stor nok? Anonymkode: 9f599...5c2 Shortsene mine er store nok. Har en som er bittelitt for trang, et par som er litt for store, men de fleste er akkurat passe. Alle shortsene kryper opp mellom beina, altså bare på innsiden Anonymkode: bec34...a00
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #13 Skrevet 2. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Sommeren har virkelig slått oss i ansiktet om dagen, og med 27 varmegrader på det varmeste så orker man ikke å gå i langbukser akkurat Kjoler og skjørt er deilig, men når jeg skal gå mye rundt så opplever jeg at lårene blir fulle av gnagsår (ja jeg vet det finnes løsninger). I tillegg har det blåst 10-12 m/s her så det er heller ikke like lett med blafrende plagg som da enkelt kan vise mer enn hva man ønsker i så sterk vind Så da blir det shorts da. Men problemet mitt er at uansett hvilken type shorts jeg bruker (def: klesplagg som stopper over knærne så jeg trenger ikke anbefalinger om "shorts" som går til under knærne) så kryper de oppover på innsiden av beina. Har sett dette på andre damer og menn også og det ser jo ikke akkurat særlig lekkert ut. Hva kan man gjøre for å unngå slikt? Anonymkode: bec34...a00 Hva med å forandre på parameterne når det kommer til "hva du ønsker å vise"? Da kan du gå i det du vil. Anonymkode: c6ef9...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #14 Skrevet 2. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å forandre på parameterne når det kommer til "hva du ønsker å vise"? Da kan du gå i det du vil. Anonymkode: c6ef9...a0e Hva mener du? Jeg gikk med en lang sommerkjole en av de første dagene vinden ble så sterk og den blåste opp så hele underlivet mitt ble blottlagt (i hagen min bare heldigvis) Jeg ønsker ikke å vise slikt ute blant folk. Når var det hjelp med shorts jeg trengte, ikke alt mulig annet tull. Men man kan vel ikke forvente annet av KG. Dum som jeg var så spurte jeg om råd Anonymkode: bec34...a00 1
funginger Skrevet 3. juli 2017 #15 Skrevet 3. juli 2017 Du må ha en shorts som er veldig stram rundt lårene. Eventuelt må bare vi som har dette problemet på magisk vis skaffe oss "thigh gap". En stram, kort shorts er nok løsningen.
Simbyxor Skrevet 3. juli 2017 #16 Skrevet 3. juli 2017 På 2.7.2017 den 9.51, AnonymBruker skrev: Sommeren har virkelig slått oss i ansiktet om dagen, og med 27 varmegrader på det varmeste så orker man ikke å gå i langbukser akkurat Kjoler og skjørt er deilig, men når jeg skal gå mye rundt så opplever jeg at lårene blir fulle av gnagsår (ja jeg vet det finnes løsninger). I tillegg har det blåst 10-12 m/s her så det er heller ikke like lett med blafrende plagg som da enkelt kan vise mer enn hva man ønsker i så sterk vind Så da blir det shorts da. Men problemet mitt er at uansett hvilken type shorts jeg bruker (def: klesplagg som stopper over knærne så jeg trenger ikke anbefalinger om "shorts" som går til under knærne) så kryper de oppover på innsiden av beina. Har sett dette på andre damer og menn også og det ser jo ikke akkurat særlig lekkert ut. Hva kan man gjøre for å unngå slikt? Anonymkode: bec34...a00 Kjøp deg en sånn kort shortstights å ha under kjoler og skjørt For å unngå slikt som du nevner senere i innlegget ditt (at shortsene kryper oppover), må du bare kjøpe lange nok shorts. Beklager, men det er faktisk den eneste løsningen Shortser som går til 5 cm over knærne (og ikke er veldig løse) vil ikke, under noen omstendighet, krype oppover låret. Kjøp en litt ettersittende jeansshorts, det er fysisk umulig at den kryper oppover fordi låret er tykkere enn kneet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå