Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en periode nå hatt lepper som ikke har vært tørre. men nå plutselig har de blitt veldig tørre igjen.. noen som har gode tips for å få de bra igjen? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En god leppepomade er et must, og du kommer sikkert til å få mange forslag fra folk som kjenner markedet bedre enn meg. (Jeg har god erfaring med Burts bees og EOS i perioder hvor jeg er flink til å huske på å bruke dem.)

Men i går fikk jeg tilfeldigvis høre noe på apoteket som jeg aldri har visst. Er du allergisk, og bruker du i så fall Zyrtec eller et annet merke av cetirizin? De kan visst gi munntørrhet, og også tørre lepper. Jeg spør siden det er høysesong (haha) for allergi for mange akkurat nå, blant annet for meg og apotekmedarbeideren jeg snakket med. Hun var veldig plaget selv, og lurte på om jeg hadde merket det samme. Noe jeg har, men aldri har koblet til allergimedisinene. 

Ikke så mye å gjøre med det for min del, annet enn å være flinkere til å smøre jevnlig. Jeg er ikke villig til å klare meg uten cetirizinen min. 

Anonymkode: 9842e...b4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Caramex

Anonymkode: fbc87...9d8

Skrevet

Purelan! Helt magisk. Fås på apoteket og er egentlig en brystvortesalve. Finnes i en liten tube og stor tube og består av 100% lanolin (ullfett) og helt uten parabener, tilsetningsstoffer og er hypoallergenisk. Den gjør deg ikke avhengig som mange andre leppepomader gjør. Veldig drøy, sitter godt og lenge og leppene får en fin glød samtidig som den lindrer såre lepper.

http://www.medela.no/amming/produkter/bryst-pleie/purelan

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg liker veldig godt, Eos.

Gjest Peanut
Skrevet

Bruker enten Drunk Elephant Lippe (Sephora) eller lebebalmen til La Mer. Til nød Eos.  

Skrevet

Folkens! Jeg trenger tips.

Jeg har et stort kutt på innsiden av leppen, eller sprukket kutt lissom. Den er på leppa. Gjør sykt vondt når jeg står opp. Tips hva jeg kan bruke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...