Gå til innhold

Hva har du som bakgrunnsbilde på mobilen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du som bakgrunnsbilde på mobilen? Ei venninne av meg har bilde av seg selv, en vanlig selfie. Synes det er litt...narsissistisk. Hun har to bilder, et som brakgrunnsbilde og et som screensaver. 
Jeg har bilde av hunden min som begge deler. Alltid hatt bilder av dyrene mine, eller en av standardbildene. Hun mener det er helt normalt å ha bilde av seg selv.. jeg synes ikke det høres normalt ut.

Så, hva har du bilde av/bruker å ha bilde av? 

Anonymkode: 4fac0...89e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt dette det siste 1.5 året. Syns det er litt rart å ha bilde av seg selv, men praktisk er det jo hvis hun mister den da. Da er det bare å lete etter hu på bakgrunnsbildet.

12938143_10206584969292106_7719912392542262812_n.jpg.5f761f69d5a4f4961bc49b28681b4e5f.jpg

• Liker 2
Skrevet

Bilde av dei to yngste borna:)

Skrevet (endret)

Et bilde av veien ned til hjemstedet på snøføret. Høye brøytekanter og et hint av stedet nede fra fjellet. Et enkelt bilde i toner som ikke forstyrrer ikonene på skjermen og omvendt.

Endret av Moonwalker
Skrevet

Jeg har bilde av sønnen min. 

Skrevet

Som regel et kjededelig naturbilde av noe slag.

Men kanskje jeg må stjele ideen hennes, høres ut som fin aversjonsterapi for å få bukt med mobilavhengighet. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke noe om hva andre har som bakgrunnsbilde. Alle har jo et bilde man syntes er fint, så ser ikke noe galt i å ha bilde av seg selv om man føler seg fin på det bildet. Det trenger ikke være narsistisk i det hele tatt, men snarere en påminner om at man som kanskje ellers føler seg stygg får en påminnelse om at man også kan se fin ut :)
Jeg har bilde av kjæresten min og meg .

Anonymkode: 840c8...5ab

AnonymBruker
Skrevet

Snowball som screensaver, "himmelen" som bakgrunn :)

IMG_2314.JPG

IMG_3493.JPG

Anonymkode: 9edfa...0af

AnonymBruker
Skrevet

Et tre malt i akvarell med rosa blader. 

Anonymkode: bfd21...f17

Skrevet

Spock og Kirk. 

Skrevet

Jeg har bilder av barna mine :) 

AnonymBruker
Skrevet

Barna

Anonymkode: 7fba3...7d4

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min i bar overkropp :hjerte:

Så har han også en kropp som tilfredsstiller "kravene" til å være halvnaken i bakgrunnen :)

Anonymkode: 7bba6...6e4

Skrevet

Bakgrunnen min er helt svart siden jeg syns det blir veldig forstyrrende med apper oppå et bilde. På lås-skjermen derimot så har jeg bakgrunnsbilde, som jeg bytter ganske ofte. Kan variere mellom bilder av samboeren, dyrene mine, morsomme bilder eller bare fine bilder. Ville aldri hatt bilde av meg selv...det ville bare blitt rart :P 

Akkurat nå har jeg dette bilde

IMG_6487.PNG

Gjest GulSol
Skrevet

Ungen min. 

Før han hadde jeg ulike mønster, watercolor og naturbilder..

AnonymBruker
Skrevet

Barna mine

Anonymkode: 373c1...fd6

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

40 Don't touch ideas | dont touch, dont touch my phone wallpapers, dont  touch my phone wallpaper

Anonymkode: 8e7fd...41f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...