AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Jeg er 40 år, og ønsker en mann, som bryr seg om miljøet. En som gjerne vil bo i et lite, billig hus med meg. Så vi slipper å ha gjeld. Ikke jobbe oss i hjel. Men bruke tid på å leve. Ikke noe overforbruk. Men hvor finner man den mannen? Jeg jobber i et yrke med 90% kvinner, så de jeg dater møter jeg gjennom nettdating, men der er det mest materialistiske menn. Og de vil gjerne bruke tiden sin på jobb, og festing. Anonymkode: bbf09...c84
Nuddelkopp Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 (endret) Jeg har funnet både bønder og andre antimaterialistiske menn på Tinder. Har også engasjert meg tidvis i politiske / miljø grupper, der er det flust og flertallet er single såvidt jeg har opplevd. Er man i en demonstrasjon eller gruppemøte får man alltid bekjentskaper, og disse har prøvd seg på meg i etterkant hvertfall. Yogaresort/timer som nevnt over er jo også et bra sted å menge seg i. Det er også facebook grupper der man kommuniserer mye med likesinnede og legger hverandre til som venner basert på felles interesser og lidenskaper. De finnes ts, men det er nok en viktig forutsetning å skrive i profiltekst på datingsider akuratt hvordan type mann du ønsker - sånn at de som føler seg truffet får et ekstra push til å faktisk ta kontakt , og at de som ikke overhode er sånn ikke skriver og kaster bort tiden din. Skulle også som deg ønske det var flere slike menn! Lykke til <3 Endret 1. juli 2017 av Nuddelkopp
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #4 Skrevet 3. juli 2017 Tja, bli politisk aktiv for miljøpartiet De grønne? Der møter du i alle fall likesinnede når det gjelder miljø. Ellers vil jeg anbefale deg å skrive det inn i profiltekst ja. Anonymkode: fee2b...96a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #5 Skrevet 3. juli 2017 DNT sine singeltreff? Der er det jo folk som liker naturen. Naturmennesker er jo ofte mindre materialistiske. Som regel. Noen drar jo kun på tur for å legitimere alt det dyre utstyret de har kjøpt 🙈 Anonymkode: 81a2b...fc0
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #6 Skrevet 4. juli 2017 På 2.7.2017 den 0.34, AnonymBruker skrev: Jeg er 40 år, og ønsker en mann, som bryr seg om miljøet. En som gjerne vil bo i et lite, billig hus med meg. Så vi slipper å ha gjeld. Ikke jobbe oss i hjel. Men bruke tid på å leve. Ikke noe overforbruk. Men hvor finner man den mannen? Jeg jobber i et yrke med 90% kvinner, så de jeg dater møter jeg gjennom nettdating, men der er det mest materialistiske menn. Og de vil gjerne bruke tiden sin på jobb, og festing. Anonymkode: bbf09...c84 Hva innebærer det å "leve" ? Anonymkode: 91edf...6a5 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #7 Skrevet 4. juli 2017 På 2.7.2017 den 0.34, AnonymBruker skrev: Jeg er 40 år, og ønsker en mann, som bryr seg om miljøet. En som gjerne vil bo i et lite, billig hus med meg. Så vi slipper å ha gjeld. Ikke jobbe oss i hjel. Men bruke tid på å leve. Ikke noe overforbruk. Men hvor finner man den mannen? Jeg jobber i et yrke med 90% kvinner, så de jeg dater møter jeg gjennom nettdating, men der er det mest materialistiske menn. Og de vil gjerne bruke tiden sin på jobb, og festing. Anonymkode: bbf09...c84 Jeg er av den typen og er innenfor din alder (men kan ikke definere meg som singel for øyeblikket, dessverre). Det å finne tilsvarende type er vanskelig. Jeg forestiller meg at denne typen mennesker ikke liker å leve livet sitt gjennom mobilen/internett. Det er slik jeg er, ihvertfall. Tinder ble det veldig lite av (og allikevel er det der jeg hør truffet hun jeg møter nå). Anonymkode: cc434...d4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå