Gå til innhold

Hva er greia med snapchat og at man kan se hvor folk er?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hørte noen snakke om det, men har ikke skjønt hva som er greia? Kan man virkelig se hvor folk man er venn med på snapchat befinner seg?

Anonymkode: 45c26...758

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hørte noen snakke om det, men har ikke skjønt hva som er greia? Kan man virkelig se hvor folk man er venn med på snapchat befinner seg?

Ja hvis de har oppdatert snapchat med siste oppdatering og ikke satt på spøkelsesmodus. Det viser seriøst HELT nøyaktig hvor folk er. Min datter er på ferie nå et sted vi har vært før, hun ble helt skremt over at jeg kunne kommentere nøyaktig hvor hun er på øya. Gjorde det for gøy altså, driver ikke stalker henne. Men ja litt scary. Kan jo tenke meg at det blir enda mer trøbbel i forhold med den oppdateringen der, sjalusi osv. 

Anonymkode: 885cb...366

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, sykt! Får man beskjed hvis noen sjekker hvor man er? Hvordan sjekker man hvor andre er, og hvordan tar man på spøkelsesmodus?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, sykt! Får man beskjed hvis noen sjekker hvor man er? Hvordan sjekker man hvor andre er, og hvordan tar man på spøkelsesmodus?

Gå inn på kartet og trykk på tannhjulet i høyre hjørne for å ta på spøkelsesmodus.

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Godt vi alltid blir sett og lokalisert.

Nei. Er ikke rart en får "klaus" iblant.

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.tv2.no/a/9206052/

Anonymkode: 101c5...c25

AnonymBruker
Skrevet

Politi skal få mye å gjøre med staker fremover. Du er idiotisk om du oppdaterer.

Har ikke folk lært noe av nettvett.???

Anonymkode: 19a71...438

AnonymBruker
Skrevet

Bra de har mulighet til å ikke ha den synlig, ellers hadde jeg slettet den. Den er skremmende nøyaktig.  

Regner med en del poster etterhvert om "så kjæresten min var på sted x på snap, sa han var på sted y". 

Anonymkode: 21d1f...874

Skrevet (endret)

Det er jo ganske praktisk om man f.eks. er på shopping sammen og ikke gidder å gå innom alle butikkene sammen :) 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politi skal få mye å gjøre med staker fremover. Du er idiotisk om du oppdaterer.

Har ikke folk lært noe av nettvett.???

Anonymkode: 19a71...438

Man kan slå det av selv om man oppdaterer, da.

Endret av penny_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...