AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Jeg hørte noen snakke om det, men har ikke skjønt hva som er greia? Kan man virkelig se hvor folk man er venn med på snapchat befinner seg? Anonymkode: 45c26...758
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hørte noen snakke om det, men har ikke skjønt hva som er greia? Kan man virkelig se hvor folk man er venn med på snapchat befinner seg? Anonymkode: 45c26...758 Ja hvis de har oppdatert snapchat med siste oppdatering og ikke satt på spøkelsesmodus. Det viser seriøst HELT nøyaktig hvor folk er. Min datter er på ferie nå et sted vi har vært før, hun ble helt skremt over at jeg kunne kommentere nøyaktig hvor hun er på øya. Gjorde det for gøy altså, driver ikke stalker henne. Men ja litt scary. Kan jo tenke meg at det blir enda mer trøbbel i forhold med den oppdateringen der, sjalusi osv. Anonymkode: 885cb...366
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 Herlighet, sykt! Får man beskjed hvis noen sjekker hvor man er? Hvordan sjekker man hvor andre er, og hvordan tar man på spøkelsesmodus? Anonymkode: 45c26...758
Solivagant Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herlighet, sykt! Får man beskjed hvis noen sjekker hvor man er? Hvordan sjekker man hvor andre er, og hvordan tar man på spøkelsesmodus? Anonymkode: 45c26...758 Gå inn på kartet og trykk på tannhjulet i høyre hjørne for å ta på spøkelsesmodus. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 1. juli 2017 #5 Skrevet 1. juli 2017 Godt vi alltid blir sett og lokalisert. Nei. Er ikke rart en får "klaus" iblant.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #6 Skrevet 1. juli 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet, sykt! Får man beskjed hvis noen sjekker hvor man er? Hvordan sjekker man hvor andre er, og hvordan tar man på spøkelsesmodus? Anonymkode: 45c26...758 http://www.tv2.no/a/9206052/ Anonymkode: 101c5...c25
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 Politi skal få mye å gjøre med staker fremover. Du er idiotisk om du oppdaterer. Har ikke folk lært noe av nettvett.??? Anonymkode: 19a71...438
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #8 Skrevet 2. juli 2017 Bra de har mulighet til å ikke ha den synlig, ellers hadde jeg slettet den. Den er skremmende nøyaktig. Regner med en del poster etterhvert om "så kjæresten min var på sted x på snap, sa han var på sted y". Anonymkode: 21d1f...874
penny_ Skrevet 2. juli 2017 #9 Skrevet 2. juli 2017 (endret) Det er jo ganske praktisk om man f.eks. er på shopping sammen og ikke gidder å gå innom alle butikkene sammen 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Politi skal få mye å gjøre med staker fremover. Du er idiotisk om du oppdaterer. Har ikke folk lært noe av nettvett.??? Anonymkode: 19a71...438 Man kan slå det av selv om man oppdaterer, da. Endret 2. juli 2017 av penny_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå