Bambi1995 Skrevet 6. desember 2017 #41 Del Skrevet 6. desember 2017 Han Daniel og han x'en hennes som hun var sammen med i så mange år, er sååå sinnsykt like syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 6. desember 2017 #42 Del Skrevet 6. desember 2017 31 minutter siden, Bambi1995 skrev: Flyttet inn? Hun har jo kjøpt egen leilighet? Hvorfor flytte inn hos han da? Hun skal bare bo der i desember før hun overtar den nye leiligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frostrøyk Skrevet 7. desember 2017 #43 Del Skrevet 7. desember 2017 21 timer siden, Bambi1995 skrev: Flyttet inn? Hun har jo kjøpt egen leilighet? Hvorfor flytte inn hos han da? Fordi hun ikke overtar sin nye leilighet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 26. desember 2017 #44 Del Skrevet 26. desember 2017 Kan bekrefte at det er Daniel hun er sammen med da jeg så han på krykker nettopp 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 27. desember 2017 #45 Del Skrevet 27. desember 2017 Hun skriver veldig(!) mye om besteforeldrene sine, men aldri et ord om foreldrene etter hva jeg har sett. Noen som vet hvorfor? Er de døde? Har hun brutt med dem? Hvorfor? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. desember 2017 #46 Del Skrevet 27. desember 2017 5 timer siden, JessicaL skrev: Hun skriver veldig(!) mye om besteforeldrene sine, men aldri et ord om foreldrene etter hva jeg har sett. Noen som vet hvorfor? Er de døde? Har hun brutt med dem? Hvorfor? Faren bor i Thailand. Hun har vært på besøk der, se i arkivet. Mor nevner hun ikke mer. Trenger ikke bety hun har brutt med henne, kan like gjerne bety at mor ikke vil bli nevnt i bloggen. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillekråka Skrevet 2. januar 2018 #47 Del Skrevet 2. januar 2018 Nå har hun sagt at det er Daniel ho er sammen med også ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 2. januar 2018 #48 Del Skrevet 2. januar 2018 1 minutt siden, Lillekråka skrev: Nå har hun sagt at det er Daniel ho er sammen med også ❤️❤️❤️ OMG så fantastisk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillekråka Skrevet 2. januar 2018 #49 Del Skrevet 2. januar 2018 12 minutter siden, elisaday skrev: OMG så fantastisk!!!! Vett ikke om du er ironisk eller ikke, men nå er det fler som har lurt her inne , så jeg sa i fra :-) Og ja, det er ganske så fantastisk 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillekråka Skrevet 3. desember 2018 #50 Del Skrevet 3. desember 2018 Er det fler som har lagt merke til hvor SINNSYKT dårlig ho er på å merke snapstory og instastoryen sin med reklame/annonse , sånn på alle bildene/vidoene? ? 🙈🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg