Gå til innhold

Barbering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte barberer dere ? Syens dere godt sex etter barbering eller ?

Anonymkode: 3e667...36c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skriv alt på nytt er du snill.

Anonymkode: 87fb6...e55

Skrevet

Kommer litt an på. 
Når jeg bare er hjemme, uten Kjære, barberer jeg meg om jeg har lyst å gå uten strømpebukse. 
Om jeg er med kjære, barberer jeg meg ca hver tredje/fjerde dag. 

Og ja, sex er godt etter barbering. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent. Stusser stort sett bare. 

Synes ikke sex er så veldig behagelig når jeg er nybarbert nei. Blir mye fortere sår. 

Anonymkode: e88a7...df7

• Liker 1
Skrevet

Nå er kjæresten borte en måned eller to av gangen, og da orker jeg ikke barbere hyppig. Barberer en gang i uken/annenhver uke, alt ettersom. Når han er hjemme barberer jeg til vi møtes, og så hver 3-4 dag, ved behov.

Skrevet
2 minutter siden, Solivagant skrev:

Nå er kjæresten borte en måned eller to av gangen, og da orker jeg ikke barbere hyppig. Barberer en gang i uken/annenhver uke, alt ettersom. Når han er hjemme barberer jeg til vi møtes, og så hver 3-4 dag, ved behov.

Ja det er mye stress med barberingen. 😁

AnonymBruker
Skrevet

Ca annenhver uke i forhold, ca annenhver måned som singel.
Syntes det er sårt å ha sex etter barbering om det har gått mer enn en halv dag etter jeg barberte meg, for da har håret begynt å vokse ut og stubbene irriteres og gjør huden vond.

Jeg syntes sex er aller best med ca 1-2 cm hår, for hårene stimulerer hele underlivet når underlivet blir berørt eller er i bevegelse :)

Anonymkode: 85c2c...130

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg hørt flere har sagt.

AnonymBruker
Skrevet

Har helt sluttet å barbere meg nedentil. Vokser bort hår ca hver 5 uke. Slipper stubber og kløing. Går nok ikke tilbake til høvel med det første, nei..

Anonymkode: 5eefb...fb3

Gjest Alterego666
Skrevet

Nesten hver gang jeg dusjer. Skjeggstubb er ikke bra når jeg løper eller sykler. Jeg liker ofså best når det er barbert, så full bush er uaktuelt.

Skrevet

2-3 ganger i uka

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...