AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Hvor ofte barberer dere ? Syens dere godt sex etter barbering eller ? Anonymkode: 3e667...36c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 Skriv alt på nytt er du snill. Anonymkode: 87fb6...e55
SlemUlv Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 Kommer litt an på. Når jeg bare er hjemme, uten Kjære, barberer jeg meg om jeg har lyst å gå uten strømpebukse. Om jeg er med kjære, barberer jeg meg ca hver tredje/fjerde dag. Og ja, sex er godt etter barbering. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 Sjeldent. Stusser stort sett bare. Synes ikke sex er så veldig behagelig når jeg er nybarbert nei. Blir mye fortere sår. Anonymkode: e88a7...df7 1
Solivagant Skrevet 1. juli 2017 #5 Skrevet 1. juli 2017 Nå er kjæresten borte en måned eller to av gangen, og da orker jeg ikke barbere hyppig. Barberer en gang i uken/annenhver uke, alt ettersom. Når han er hjemme barberer jeg til vi møtes, og så hver 3-4 dag, ved behov.
bjone Skrevet 1. juli 2017 #6 Skrevet 1. juli 2017 2 minutter siden, Solivagant skrev: Nå er kjæresten borte en måned eller to av gangen, og da orker jeg ikke barbere hyppig. Barberer en gang i uken/annenhver uke, alt ettersom. Når han er hjemme barberer jeg til vi møtes, og så hver 3-4 dag, ved behov. Ja det er mye stress med barberingen. 😁
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #7 Skrevet 1. juli 2017 Ca annenhver uke i forhold, ca annenhver måned som singel. Syntes det er sårt å ha sex etter barbering om det har gått mer enn en halv dag etter jeg barberte meg, for da har håret begynt å vokse ut og stubbene irriteres og gjør huden vond. Jeg syntes sex er aller best med ca 1-2 cm hår, for hårene stimulerer hele underlivet når underlivet blir berørt eller er i bevegelse Anonymkode: 85c2c...130 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #9 Skrevet 8. juli 2017 Har helt sluttet å barbere meg nedentil. Vokser bort hår ca hver 5 uke. Slipper stubber og kløing. Går nok ikke tilbake til høvel med det første, nei.. Anonymkode: 5eefb...fb3
Gjest Alterego666 Skrevet 8. juli 2017 #10 Skrevet 8. juli 2017 Nesten hver gang jeg dusjer. Skjeggstubb er ikke bra når jeg løper eller sykler. Jeg liker ofså best når det er barbert, så full bush er uaktuelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå