Gå til innhold

Betatt av gammel bekjent

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte på en gammel bekjent (fra ca 15 år siden) for en måneds tid siden. Nå klarer jeg ikke å få vedkommende ut av hodet! Har møtt på h*n 2 ganger etter det, og hilser hver gang vi møtes tilfeldig. La h*n til på facebook, men ingen kontakt enda... Trenger å få h*n ut av verden, enten ved å få mer kontakt eller ved å glemme personen! Vet ikke helt hva jeg vil her, men må bare få det ut i håp om å gi hodet mitt litt fred :bond:

Anonymkode: bcde6...453

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han godtatt deg på facebook da?
Det første å finne ut er jo om han har dame eller ikke, og om han ikke godtar en facebook request kan det være en grei indikasjon på at han har det. Har han lagt deg til må du ta steget å skrive til han! "Hei hvordan går det, var så hyggelig og overraskende å se deg her om dagen, tenker på deg! Lyst til å treffes en dag å ta en kaffe? " for eksempel. Du får ingen svar om du ikke spør :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ble godtatt på facebook samme dagen, men siden det nå er så lenge siden (litt over 1 mnd) så føler jeg at det blir så teit å plutselig skulle sende en melding der... Ja, jeg er ekstremt uerfaren når det kommer til flørting og dating, ikke min sterkeste side :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

At han godtar en FB req er ikke indikasjon på noe som helst.

Hva har du å tape? Trenger ikke skrive at du tenker på han, bare spør om han vil være med på en kaffe en dag. Hadde det vært en tinder match for en måned siden hadde det virket dumt, men på facebook gjør det ikke noe.

Anonymkode: beb51...5b7

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Ble godtatt på facebook samme dagen, men siden det nå er så lenge siden (litt over 1 mnd) så føler jeg at det blir så teit å plutselig skulle sende en melding der... Ja, jeg er ekstremt uerfaren når det kommer til flørting og dating, ikke min sterkeste side :fnise: 

Nei, det er mere dumt at du legger han til uten å noen gang si noe som helst. Jeg mener, hvorfor legge til noen om man ikke skal snakke til de ? 

Anonymkode: 662a2...556

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er mere dumt at du legger han til uten å noen gang si noe som helst. Jeg mener, hvorfor legge til noen om man ikke skal snakke til de ? 

Anonymkode: 662a2...556

Vi snakker om Facebook her.

Anonymkode: beb51...5b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...