AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Noen som har tips til en god, veldig mild ansiktsrens? Har ganske sensitiv hud, og får fort urenheter om jeg bruker produkt ment for uren hud - de tørker bare ut huden slik at den produserer ennå mer olje for å kompensere. Helst uten parabener, så klart. Anonymkode: d311f...4a6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #2 Skrevet 2. juli 2017 Foreløpig er det kun NUXE Eau de Mousse Micellaire Micellar Foam Cleanser som har fungert for min sensitive hud. Jeg har holdt meg til den de siste årene, for alt av Dermalogica, Garnier og andre merker trigger uren hud på meg.. Før trodde jeg at jeg hadde uren hud, siden jeg hadde det i mange år, men det kom av feil type rens rett og slett, så fikk myyye finere hud etter å startet med denne. Bestiller den på blivakker.no Har nettopp kjøpt Low pH Good Morning Gel Cleanser fra Amazon som skal være veldig bra for sensitiv hud, og holde fuktighetsnivået i balanse slik at man ikke overproduserer olje, men har ikke begynt å bruke den enda, da jeg først må stabilsere huden med mitt vanlige rense foam siden den ble kvisete for noen uker siden av en rense gel jeg prøvde fra koreansk merke. Håper flere kan svare deg i tråden, for jeg er på jakt etter en ny "holy grail rens" for sensitiv hud jeg også, siden den fra Nuxe jeg bruker ikke helt tar blackheadsene på nesa mi nå på sommeren og er upraktisk å reise med pga størrelsen. Anonymkode: 72566...718
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #3 Skrevet 2. juli 2017 Jeg bruker oljerens og skumrens fra Whamisa. Huden min er også kjempesensitiv, blir rød av de rareste ting, men disse tåler jeg godt. Og det føles som om huden blir mye renere med dem - har mye mindre tette porer og sånt nå enn med andre renseprodukter jeg har brukt! Før kjøpte jeg fra Korea (litt styrete med høy frakt, toll osv), men nå finnes de i Norge også. http://www.naturalglow.no/produktkategori/rens/ Anonymkode: 3094f...eeb
Salka Skrevet 2. juli 2017 #4 Skrevet 2. juli 2017 Body shop sitt renseskum med aloe vera er veldig mildt og godt. Ellers er jeg glad i Micellarvannet til decleor. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. juli 2017 #6 Skrevet 2. juli 2017 (endret) La Roche-Posay, fås på apotek. https://www.apotek1.no/produktserier/la-roche-posay-hudpleie Endret 2. juli 2017 av Catalina Culès
Cavia Skrevet 2. juli 2017 #7 Skrevet 2. juli 2017 (endret) 2 timer siden, Blair Waldorf skrev: La Roche-Posay, fås på apotek. https://www.apotek1.no/produktserier/la-roche-posay-hudpleie Og toleriane er spesielt mot sensitiv hud. De har renselotion i den serien. Jeg bruker ansiktskremen og det fungerer bra for meg. Endret 2. juli 2017 av Cavia 1
dillyduzit Skrevet 2. juli 2017 #8 Skrevet 2. juli 2017 3 minutter siden, Cavia skrev: Og toleriane er spesielt mot sensitiv hud. De har renselotion i den serien. Jeg bruker ansiktskremen og det fungerer bra for meg. Bruker både rensen, fuktighetskremen og whatnot. Alt fungerer veldig greit, renser, huden føles myk og fin, og har heller ikke fått flere kviser.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #9 Skrevet 3. juli 2017 Jeg begynte med NUXE Comforting Cleansing Milk da jeg gikk på noen medisiner som gjorde huden min utrolig sensitiv og sår. Har brukt den i lang tid siden! Den er fantastisk; drøy i bruk, lukter godt, fjerner alt av sminke samtidig som den fukter huden. Når jeg har brukt andre renser har jeg ofte følt at huden har blitt veldig stram og tørr, men det gjør jeg absolutt ikke med denne. Anbefales! Anonymkode: 52e30...321
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #10 Skrevet 3. juli 2017 Jeg elsker CeraVe Hydrating cleanser. Nå har ikke jeg utpreget sensitiv hud, men den skal visstnok være bra for de sensitive også. Uansett føles den utrolig mild og god - elsker den! Anonymkode: 4d83e...f85
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #11 Skrevet 4. juli 2017 Skjønner ikke dere som skryter sånn av la roche posay. Fungerer stort sett ikke for meg (null endringer/resultat), og er ganske dyrt. Men jeg bruker rens fra dem i efflaclar h serien. Denne er laget for hud som er irritert etter aknebehandling, og jeg syns den er mild og grei, og pluss med pumpe. Den har litt parfyme da (parfyme har INGENTING i hudpleie å gjøre), men det er såpass lite at jeg tenker det går bra når den skylles av. Ellers er jeg fornøyd med renseskummet i aloevera serien til the body shop. Men ikke-skummende renser er generellt bedre for sensitiv hud. Du kan jo ta en titt her. Anonymkode: 09783...d5b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #12 Skrevet 4. juli 2017 Jeg ELSKER [comfort zone] Remedy. Beste jeg har prøvd. Holder på fukten og er mild. Tenker å teste ut resten av serien snart. Anonymkode: 67d5d...18d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #13 Skrevet 4. juli 2017 Avene har en veldig mild og snill ansiktsrens for sensitiv hud. Anonymkode: 6ca62...ac0
miaw Skrevet 4. juli 2017 #14 Skrevet 4. juli 2017 Dermalogica sin rens for sensitiv hud! Min favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå