Hegius Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Vi skal gravere noen av gavene vesla fikk til dåpen. Det er bilderamme, armbånd (sånn id-armbånd eller hva det kalles?), skje og smykkeskrin. Trenger litt hjelp med å bestemme meg for hva jeg skal gravere. Bilderammen har tegn for klokke, vekt osv på så den sier seg jo selv, men er usikker på armbånd og skje. bilderamme - fornavn, fødselsdato, klokken, vekt og lengde smykkeskrin - fornavn armbånd - fornavn og fødselsdato / fornavn og dåpsdato skje - fornavn og dåpsdato / foenavn og fødselsdato / bare fornavn / fullt navn tror jeg heller mot fødselsdato på armbåndet og dåpsdato på skjeen. Men det er kanskje dåpsdato som vanligvis står på armbåndet?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 Armbåndene / vennskapslnkene skal barnet bruke og gå med. Da holder det å gravere fornavnet til barnet. (Fremmede mennesker trenger ikke info om fødselsdato/andre datoer). Der er heller ikke mye plass på platene til å gravere på. Smykkeskrin hadde ikke jeg gravert. Dåpsfatene står det vanligvis felt for hvilke opplysninger som er tenkt gravert inn. Skje? Tja, er det nødvendig å gravere på den? Det koster en del å få gravert. Undersøk prisen før du endelig bestemmer hvor mye du ønsker å gravere og på hva. Anonymkode: b77c2...a4f
Hegius Skrevet 1. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Armbåndene / vennskapslnkene skal barnet bruke og gå med. Da holder det å gravere fornavnet til barnet. (Fremmede mennesker trenger ikke info om fødselsdato/andre datoer). Der er heller ikke mye plass på platene til å gravere på. Smykkeskrin hadde ikke jeg gravert. Dåpsfatene står det vanligvis felt for hvilke opplysninger som er tenkt gravert inn. Skje? Tja, er det nødvendig å gravere på den? Det koster en del å få gravert. Undersøk prisen før du endelig bestemmer hvor mye du ønsker å gravere og på hva. Anonymkode: b77c2...a4f armbånd er betalt gravering for (var en del av gaven. samme med bilderammen), det er betalt for navn og dato. det er sånn "plate" på armbåndet der man gravere navn på ene siden og dato på andre siden. smykkeskrin er da tross alt ikke noe must men det synes jeg er kjekt å gravere, mitt eget smykkeskrin har selv gravering og min mor sa at hun synes det var kjekt så var det lett å huske hvilket som var hvem sitt av meg og søskene mine sine. dåpsfat? skjeen hadde et område man kunne velge å gravere, ikke nødvendig selvfølgelig og hvis jeg skulle valgt bort noe hadde det mest sannsynlig vært den men synes da absolutt ikke det er så veldig dyrt jeg da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå