AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 I fra en stoffsofa. Har dere svært gode tips til å få vekk hundehår fra en sofa? Har vasket trekkene i maskin, tørket i trommel. Bare de to fjernet en del, men ennå så sitter det en del igjen. Har prøvd med klesrull, det hjelper nesten ikke noe som helst. Lurer på å sende alle trekkene på renseri, men det trur jeg blir svindyrt. Tar i mot alle tips. Behøver ikke komme med tips om at hunden ikke skal ligge der, hun har fått ny kurv som hun elsker å ligge i nå. Anonymkode: 40075...13b
stan Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 Hunderhår er forskjellige, men med våre Cavalierer var det å bruke en litt fuktig hånd og stryke over, det beste. Hårene tovet seg og ble tråder som var lett å få vekk. Men på lang sikt er det skinnmøbler som var løsningen 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 Støvsuger. Med det lille runde munnstykket med lang kost på. Støvsug i små sirkler. Anonymkode: f3dc4...fd1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Støvsuger. Med det lille runde munnstykket med lang kost på. Støvsug i små sirkler. Anonymkode: f3dc4...fd1 Går det å støvsuge i små åttetall også? Anonymkode: 66272...422
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #5 Skrevet 1. juli 2017 Jeg trur de hårene som er igjen har vevd seg inn i stoffet. Aldri mer at hunden skal få ligge i sofaen. Strihåret ES. Trur jeg har en tidkrevende jobb foran meg, men det blir vel fint til slutt. Anonymkode: 40075...13b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #6 Skrevet 1. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: I fra en stoffsofa. Har dere svært gode tips til å få vekk hundehår fra en sofa? Har vasket trekkene i maskin, tørket i trommel. Bare de to fjernet en del, men ennå så sitter det en del igjen. Har prøvd med klesrull, det hjelper nesten ikke noe som helst. Lurer på å sende alle trekkene på renseri, men det trur jeg blir svindyrt. Tar i mot alle tips. Behøver ikke komme med tips om at hunden ikke skal ligge der, hun har fått ny kurv som hun elsker å ligge i nå. Anonymkode: 40075...13b Kjøpte en " nal" er liksom dobbel.på dyrebutikkeller felleskjøpet. Beregnet et på hår. Tok alt Anonymkode: 7852b...e92
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #7 Skrevet 1. juli 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte en " nal" er liksom dobbel.på dyrebutikkeller felleskjøpet. Beregnet et på hår. Tok alt Anonymkode: 7852b...e92 Da skal den skaffes fort som f.... Anonymkode: 40075...13b
Minya Skrevet 1. juli 2017 #8 Skrevet 1. juli 2017 Klesruller. Vår sofa blir tovet med pels fra kattene om vi ikke støvsuger den en gang i uka, så når det er mye, går det med en klesrulle for å få sofaen helt ren. De beste klesrullene er de du får på Dressmann.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #10 Skrevet 1. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Går det å støvsuge i små åttetall også? Anonymkode: 66272...422 Hehe, skjønner hvis du ler altså, men jeg har også prøvd "alt". Det der møbelmunnstykket til støvsugeren var bare en ubrukelig dings i ti år til jeg fikk husdyr. Når jeg tok den i bruk var det hallelujastemning her. Anonymkode: f3dc4...fd1
SnuskeLuska Skrevet 2. juli 2017 #11 Skrevet 2. juli 2017 Kjøp en gummikarde, fukt den med litt vann og dra over med sirkelbevegelser.
DysterPytten Skrevet 2. juli 2017 #12 Skrevet 2. juli 2017 Fuktet gummihanske Sånn vanlig gul oppvaskhanske!
MadamMimma Skrevet 3. juli 2017 #13 Skrevet 3. juli 2017 Kanskje litt utafor- om du ikke vasker trekket på sofan.. Men å ha en vanlig kjøkkensvamp (jeg klipper av skureflaten) sammen med klesvasken inni vaskemaskina er smart !! Løshår fester seg i svampen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå