AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Vi møtes rundt 1 gang i uken, har sex, lager mat, snakker og ser film. Vi har snakket om at det er mulig at vi begge etterhvert kan få følelser og at det er ok og vi har det bra sammen. Når vi snakker på sosiale medier derimot slutter han plutselig å svare i en samtale, bruker flere timer på å åpne en snap samtidig som hans snapscore går oppover. Jeg kjenner at jeg ikke har lyst til å møte noen som tydeligvis ikke er interessert i å snakke med meg ellers. Hva ville du gjort om du var i samme situasjon? Vi er i 20 årene Anonymkode: 6858f...3d6
Perfectlyimperfekt Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 Mitt råd er: Si ifra at du forventer mer hvis dere skal fortsette å treffe hverandre. Viktig å kommunisere å si hva man tenker..spesielt i startfasen der man enda er usikker på hverandre og ikke kjenner hverandre så godt. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 4 timer siden, Perfectlyimperfekt skrev: Mitt råd er: Si ifra at du forventer mer hvis dere skal fortsette å treffe hverandre. Viktig å kommunisere å si hva man tenker..spesielt i startfasen der man enda er usikker på hverandre og ikke kjenner hverandre så godt. Takk, det skal jeg si. Anonymkode: 6858f...3d6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 Ville begynt å date andre og visst akkurat like lite respekt tilbake. Anonymkode: 43d27...697 2
Duftavsommerregn Skrevet 1. juli 2017 #5 Skrevet 1. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi møtes rundt 1 gang i uken, har sex, lager mat, snakker og ser film. Vi har snakket om at det er mulig at vi begge etterhvert kan få følelser og at det er ok og vi har det bra sammen. Når vi snakker på sosiale medier derimot slutter han plutselig å svare i en samtale, bruker flere timer på å åpne en snap samtidig som hans snapscore går oppover. Jeg kjenner at jeg ikke har lyst til å møte noen som tydeligvis ikke er interessert i å snakke med meg ellers. Hva ville du gjort om du var i samme situasjon? Vi er i 20 årene Når man treffer andre som man skal basere et forhold på, og treffer en man faktisk liker, så er det automatikk i at dette blir altoppslukende, ja en selvfølge. Da jeg traff min kone, så dreide alt seg om bare henne i mange år faktisk Ingenting kunne lede oppmerksomheten min bort fra dette. Ble noe kjøligere etterhvert som i ethvert forhold, men det er en annen sak, er ikke dette på plass tidlig, kommer det heller aldri på sin plass er min mening om den saken. Du har truffet en som du ikke kan leve livet ditt med. Finn en annen som faktisk liker deg, og deler alt med deg, og ikke noe annet. Det er mitt råd. Så glir dette jo over i noe annet etterhvert, kjærlighet som baserer seg på noe annet en en forelskelse. Men er ikke dette på plass fra dag en, da er det ikke liv laga. 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #6 Skrevet 1. juli 2017 Ville bare kuttet han ut. Han tenker nok mest på sine egne behov for å si det diplomatisk. Anonymkode: 7dc04...509 6
MorTeresa Skrevet 1. juli 2017 #7 Skrevet 1. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi møtes rundt 1 gang i uken, har sex, lager mat, snakker og ser film. Vi har snakket om at det er mulig at vi begge etterhvert kan få følelser og at det er ok og vi har det bra sammen. Når vi snakker på sosiale medier derimot slutter han plutselig å svare i en samtale, bruker flere timer på å åpne en snap samtidig som hans snapscore går oppover. Jeg kjenner at jeg ikke har lyst til å møte noen som tydeligvis ikke er interessert i å snakke med meg ellers. Hva ville du gjort om du var i samme situasjon? Vi er i 20 årene Anonymkode: 6858f...3d6 Jeg har vært i din situasjon OG jeg har også vært i forhold hvor vi var forelsket i hverandre. DENNE FYREN ER IKKE INTERESSERT I DEG. HAN KOMMER IKKE TIL Å BLI DET HELLER. Beklager caps lock, men dette ender kun med at du kaster bort tiden din og blir såret. Dump ham. Det er mitt eneste råd. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #8 Skrevet 1. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk, det skal jeg si. Anonymkode: 6858f...3d6 Nei, du skal drite i denne idioten. Han er ikke interessert i deg, kommer aldri til å bli det og hvorfor i all verden vil du være knulledukke hans? Anonymkode: 9c4c6...c3e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå