AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Hvor mange katter er det lov å eie? Anonymkode: 1d8f4...05b
ajarRun Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 Selvsagt finnes det ingen begrensning på hvor mange katter du kan eie. Dog må du ta vare på alle sammen. Kan du utbrodere spørsmålet ditt litt?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 Jeg vet om ei med 27 katter. Mange av de er ville å løper rundt i hagen, spiser mat fra parkerte biler osv. Kattene hennes for kattunger gang på gang. Anonymkode: 1d8f4...05b
Nappetass1 Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om ei med 27 katter. Mange av de er ville å løper rundt i hagen, spiser mat fra parkerte biler osv. Kattene hennes for kattunger gang på gang. Anonymkode: 1d8f4...05b Dyremishandler. Håper du har meldt til Mattilsynet?! 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #5 Skrevet 1. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om ei med 27 katter. Mange av de er ville å løper rundt i hagen, spiser mat fra parkerte biler osv. Kattene hennes for kattunger gang på gang. Anonymkode: 1d8f4...05b Det er IKKE bra. Antar at hun hverken chipper, vaksinerer, kastrerer eller gir dem ormekurbehandlinger. Ring til Mattilsynet. Det er ikke noe eksakt antall som er maks, men man skal ikke ha flere en at man kan gi dem den omsorg og helseoppfølging som trengs. Anonymkode: 1c545...fe9 2
Gjest NotNaomi Skrevet 1. juli 2017 #6 Skrevet 1. juli 2017 Var i ne hos ei med 27 katter. Dyrlegen kom en gang jeg var der, og han himlet med øynene til meg :-) Det var superfint og rent hjemme hos henne:-) virkelig. Hun gjorde inntrykk. Fordi hun elsker dem alle,og snakket om de ved navn. Jeg vet ikke hva som er lov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå