Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på dette for å lære meg å kutte ut sjokolade i hverdagen, og få mer sunt kosthold. Har gått på dette før, men er det noen her som har erfaringer de vil dele? 

Enten noe mat som kan være passelig uten å løpe på do rett etterpå? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres helt vilt ut. Har du fått dette via lege? Nåvel. Uansett. Jeg kommer ikke på noe annet å si enn "how is that working for you?". Det er et spørsmål som høres sarkastisk ut, men det er ment oppriktig. Du bestemmer jo selv hva du velger å gjøre, ingen her kan få deg til å gjøre eller la være å gjøre noe som helst, og det er bra.

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringen min er at den medisinen er helt fantastisk for de som elsker å sitte på do med illeluktende, sviende diaré ca konstant.

Anonymkode: b28dc...7fd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tålte ingenting når jeg gikk på den. Jeg kutta sjokolade for 2 mnd uten det. Fremdeles ikke spist. Stå i det bare. Blir lettere for hver dag Anbefaler ikke xenical til det. 

Anonymkode: ccf3a...59f

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til! Testet ut noe lignende fra apoteket en gang. Husker ikke om det var alli eller om det var noe lignende. Hvertfall, kom olje ut av ræva daglig, ren olje, og du kjente egentlig ikke at den kom ut, om om du måtte kom det masse olje samtidig, skikkelig herlig, NOT! Om det funka, vet ikke, for klarte ikke å gå på det lenge nok. Fytti så grusomt det var!

Anonymkode: 02a66...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...