AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #1 Skrevet 1. juli 2017 Huff, jeg har det veldig vondt i dag. Får ikke sove.. Som overskriften sier så ble jeg mobbet ut av min forrige jobb. Saken er at jeg har tannregulering og ser yngre ut enn hva jeg er (er 28, ser kanskje 9 år yngre ut). Derfor gikk en kollega mot meg, og da begynte resten å snakke om det også. Så bare hvordan folk lo når jeg gikk forbi På onsdag skal jeg starte i ny jobb,og jeg er så redd for at det samme skal skje igjen. Nå er jeg ansatt til en jobb som egentlig jeg er veeldig under-kvalifisert til, og har ikke akkurat selvtillit etter alt som har skjedd. Ville du brydd deg om jeg var din kollega? Gjør jobben min bra, og gjør virkelig alt jeg kan for å framstå profesjonell. Smilet mitt ødelegger så mye, men sånn er det når man er sent ute.. Er så rådløs! - Klem fra meg.. Anonymkode: 30191...d8e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #2 Skrevet 1. juli 2017 For noen slemme kollegaer du har. Utseendet skal da ikke gå utover arbeidsmiljøet. Jeg har alle slags mennesker på min jobb, både høye, tynne, eldre, store osv. Ingen mobber hverandre. Bare gjør ditt beste på jobb, mer kan du ikke gjøre. Så får vi håpe at du får snillere kollegaer denne gangen. Anonymkode: 69954...39f 6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #3 Skrevet 1. juli 2017 SIkker på at du ikke bare overtolket alt da? Regulering kan jo fås i usynlinge varianter i dag, bak på tennene så ingen ser dem. Anonymkode: d2736...468 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #4 Skrevet 1. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: SIkker på at du ikke bare overtolket alt da? Regulering kan jo fås i usynlinge varianter i dag, bak på tennene så ingen ser dem. Anonymkode: d2736...468 Det er litt sent nå da Nei, jeg overhørte de når de snakket om det. "Hun kan jo ikke gå sånn, ser ut som et barn". Har hørt det fra flere også.. Så når noen skulle samarbeide med meg måtte de gjøre det i skjul. Anonymkode: 30191...d8e
Gjest Blondie65 Skrevet 1. juli 2017 #5 Skrevet 1. juli 2017 At det var? Hadde noen oppført seg sånn på min jobb hadde det blitt oppstandelse. Det får da være grenser for hva man skal mene om andre og spesielt noe så sårbart som utseende og tannregulering. Jeg håper den nye jobben har kollegaer med folkeskikk.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #6 Skrevet 1. juli 2017 Haha for noen idioter! Hvis noen er ubehagelige bare lat som ingen ting og smil tilbake. Eller be dem holde kjeft og oppføre seg. Finn deg et par å alliere deg med på jobben, man finner som regel alltid et par stykker å bli god venn med. Fokuser på dem. Bare vær hyggelig mot alle uansett hvordan de oppfører seg så kan de i alle fall ikke ta deg på det. Anonymkode: 0a03e...bc2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #7 Skrevet 1. juli 2017 Jeg tror det kommer til å gå kjempebra i din nye jobb. Forhåpentligvis oppfører de seg som VOKSNE mennesker og kan se vekk fra det lille faktumet at du har regulering. Anonymkode: cbad2...f42 2
estrella Skrevet 1. juli 2017 #8 Skrevet 1. juli 2017 Og vi lurer på hvorfor barn mobber? Mest sannsynlig skjer det ikke igjen, på din nye arbeidsplass. Men skulle det skje, da går du videre med det. Ikke la de ødelegge for deg. Folk flest bryr seg ikke om du ser ut som du er 20 eller 40, tannregulering eller ei. 1
Ruccula Skrevet 1. juli 2017 #9 Skrevet 1. juli 2017 Sjefen min går rundt med gom Har en utrolig dyktig sjef 1
JimmyOlsen Skrevet 1. juli 2017 #10 Skrevet 1. juli 2017 Det er dessverre mye søppel der ute. Håper det vil gå bedre på din nye arbeidsplass, og at de andre som jobber der er voksne, i motsetning til din forrige. 1
Mynona Skrevet 1. juli 2017 #11 Skrevet 1. juli 2017 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov. Mynona, mod.
Gjest NotNaomi Skrevet 1. juli 2017 #12 Skrevet 1. juli 2017 Den dagen jeg brydde meg om en kollegas regulering,eller om de så ti år yngre ut. Da hadde jeg blitt redd mine egne tanker og tatt en "timeout". Ts. De kollegaene dine er ikke representavelt for arbeidsplasser. Mye rart og mye skitt er det jo,men ikke tenk at det blir likedan på din neste! Løft hode. Du gjør en god jobb. Og du ser helt sikkert helt ok ut.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #13 Skrevet 2. juli 2017 Tusen takk for svar alle sammen! Håper virkelig ikke noen andre utsettes for det samme.. Det er veldig lett å finne seg svake offer. Her er det snakk om damer i 40-50 årsalderen i et kvinnedominert yrke. Helt utrolig vondt. Satser på bedre kollegaer nå <3 (En pasient på jobb i dag sa faktisk til meg at jeg var så søt - og tenk så fine tenner jeg får! Sånn hadde ikke de i gamledager nei ) Anonymkode: 30191...d8e 1
isbjørnungen Skrevet 2. juli 2017 #14 Skrevet 2. juli 2017 En kollega av meg har og regulering og ser ung ut i utgangspunktet, men hun skal på ingen måte mobbes av den grunn, og alle vet at hun er dyktig, både med og uten regulering vi jobber også i helsen og er på samme alder som deg.. du har visst hatt veldig uflaks med kollegaene dine på gamle arbeidsplassen. Jeg tror ikke den oppførselen er noe du ser på de fleste arbeidsplasser lykke til i ny jobb!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå