Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i starten av 20-årene og har aldri egentlig hatt noe ordenlig forhold. (et par useriøse). Har egentlig lyst til å date, og jeg har jo veninner som får seg kjærester og dater i hytt og pine, som nesten ikke klarer å være alene. Jeg derimot er nesten litt for glad i det. Jeg mister fort interessen når jeg snakker med noen, og intresserer meg stort sett lite for andre. Venter på en måte på den rette jeg bare skal falle helt pladask for, men vet ikke om han kommer til å komme. Bør jeg bare da satse på noen jeg er sånn halvveis keen på, eller fortsette å vente ? 

Møtte forøvrig en jeg jeg snakket litt med, men så møttes vi å lå sammen, og nå ghoster han meg. Bør jeg si noe om dette siden vi snakket mye før og det ikke bare var et tilfeldig ligg, til tross for ligg på første date, eller bør jeg la det gå ? 

Anonymkode: 4b6a6...bc7

Videoannonse
Annonse
Gjest Embryo
Skrevet

Du bør fortsette å vente. Jeg satset på noen jeg var halvveis keen på og det gikk i dass - med fire ulike halvveis-personer. I mellomtiden traff jeg folk jeg trodde var den rette, men da satt jeg fast i en relasjon og lot dem passere. Nå: singel. Finn en du kjenner er rett! Det er verdt det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo alltid en positiv ting å være ærlig med hva du vil. Om du tror han tror at du ville det bare skulle være et tilfeldig ligg kan du jo fortelle han at det ikke var det for deg, og at du gjerne vil ha mer kontakt igjen og date på en seriøs måte om han vil det :)
Hvis man ikke er åpen i hva man vil så får man sjeldent det man vil heller!
Du er bare 20 år så du har ikke noe hastverk, men det er alltid greit å ha litt kjæresteerfaring uansett.
Jeg falt ikke pladask for noen før jeg var mye eldre enn deg :)

Anonymkode: b185a...136

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i starten av 20-årene og har aldri egentlig hatt noe ordenlig forhold. (et par useriøse). Har egentlig lyst til å date, og jeg har jo veninner som får seg kjærester og dater i hytt og pine, som nesten ikke klarer å være alene. Jeg derimot er nesten litt for glad i det. Jeg mister fort interessen når jeg snakker med noen, og intresserer meg stort sett lite for andre. Venter på en måte på den rette jeg bare skal falle helt pladask for, men vet ikke om han kommer til å komme. Bør jeg bare da satse på noen jeg er sånn halvveis keen på, eller fortsette å vente ? 

Møtte forøvrig en jeg jeg snakket litt med, men så møttes vi å lå sammen, og nå ghoster han meg. Bør jeg si noe om dette siden vi snakket mye før og det ikke bare var et tilfeldig ligg, til tross for ligg på første date, eller bør jeg la det gå ? 

Var selv 25 år før jeg hadde mitt første seriøse forhold :) Var ikke moden for noe før den tid heller slik sett. Det er jo ikke noe uvanlig i det hele tatt. Finner du noen som du liker, satse på det er mitt råd. Det vil  bare utvikle seg sterkere etterhvert som tiden går om dere passer sammen. Det å treffe en som alt klaffer 100% fra dag en, er bare illusjoner. Og da ender du i en ørkenvandring av forhold. Men dette vet du bare selv  hvordan, og ingen kan gi deg råd om noe som helst. Hva har du å tape på å gi det litt tid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...