Marina75 Skrevet 6. januar 2005 #1 Del Skrevet 6. januar 2005 Lurte på om det er flere enn meg som snart skal til med behandling av en slag for å bli gravid? Jeg skal til på mitt 3 forsøk med IVF. Starter med spray til uka. Har fått plass til å ta ut og inn egg i uke 6. Syntes det hadde vært litt gøy med en tråd her med oss som skal til med behandling. Kanskje støtte hverandre litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #2 Del Skrevet 6. januar 2005 Vi skal i gang med vårt 2. IVF forsøk. Jeg starter med spray den 22. januar. Gruer meg litt, men håper det skal gå bedre enn det gjorde forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #3 Del Skrevet 6. januar 2005 Lurte på om det er flere enn meg som snart skal til med behandling av en slag for å bli gravid? Vi har prøvd i ett år nå, og skal til legen neste uke. Håper å få noen svar da, begynner å bli både utålmodig og redd for at noe er galt. Er ikke kommet så langt som IVF enda, men det ser dersverre ut for at det kanskje er det som må til i vårt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. januar 2005 #4 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei! Vi har nå tatt 4 pergokurer og skal inn til ivf samtale i løpet av januar!! Håper på så ikke altfor lang ventetid, eller at vi ved hjelp av pergo skal klare det selv i mellomtiden Lykke til med forsøk Marina75 og MrsL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 6. januar 2005 #5 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg er igang med mitt andre søskenforsøk. Startet med spray 31.12.04. Første UL for å sjekke nedregulering er 25.01 (sent på grunn av stor pågang ved Ullevål). Fra før av har jeg en datter på 14 mnd. Hun er resultat av mitt første prøverørsforsøk. Hadde første søskenforsøk i høst, men lyktes ikke da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente Skrevet 6. januar 2005 #6 Del Skrevet 6. januar 2005 Hva er aldersgrensen for prøverør (statlig?) - noen som vet..? :-) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 7. januar 2005 #7 Del Skrevet 7. januar 2005 Vi har nettop vert hos lege og gun. Neste måned blir søknaden sent om prøverørsbehandling. (hvis ikke noe annet skjer da ) Litt godt og veldigt skremmende å tenke at om en 7 månders tid skal vi ha prøverørsbefruktning. (veldigt skremmende) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #8 Del Skrevet 7. januar 2005 ...om en 7 månders tid skal vi ha prøverørsbefruktning. (veldigt skremmende) Tar det så lang tid Lisemor? Er det lik ventetid over hele landet, eller er det forskjeller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. januar 2005 #9 Del Skrevet 7. januar 2005 Er det lik ventetid over hele landet' date=' eller er det forskjeller?[/quote'] Det er forskjeller. Noen har så godt som ingen ventetid, mens andre har ventetid oppmot et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. januar 2005 #10 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvor lenge ventet vi før vi var i gang med første forsøk? Hmm...ca. 3 måneder tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 7. januar 2005 #11 Del Skrevet 7. januar 2005 Aldersgrensen er fylte 38 år på Ullevål ihvertfall for IVF/ICSI. De snakket om å sette den ytterligere ned, men tror ikke det har skjedd enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 7. januar 2005 #12 Del Skrevet 7. januar 2005 I Rogaland er ventetiden 6 måneder, men søknaden min sendes først etter neste mens av ulike årsaker, altså 7 måneder. Ventetiden var på vei ned mente legen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 8. januar 2005 #13 Del Skrevet 8. januar 2005 hei hei. en prøver til som melder seg på.. antakelig prøverør på oss også.. har akkurat begynt på den " lange veien" så har kun vært inne for samtale og blodprøver som iallefall var helt fine så da er vel Gu neste steg ettersom jeg skjønte... og med sykehus skrekk virker jo dette veldig gøy.. men hva gjør man ikke for å få et lite nurk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #14 Del Skrevet 10. januar 2005 Skal til gynekolog denne uken, så får vi se hva neste skritt er. Har forsøkt i ett år nå og begynner å bli veldig utålmodig. Ser ut til at det blir prøverør på oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 10. januar 2005 #15 Del Skrevet 10. januar 2005 Vi henvises til ICSI nå i disse dager, og håper å komme igang i løpet av våren! Det føles godt at noe endelig skjer, men ser ikke akkurat fram til å gå rundt som en tikkende hormonbombe i flere uker....Har et ørlite (..og egentlig ganske urealistisk) håp om at vi skal klare det på egenhånd før den tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 10. januar 2005 #16 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei! Vi er i gang med første ICSI nå. Begynte med nesespray 31.12.04 og skal ta første sprøyte fredag 14 januar. Vår søknad ble sendt inn til Riksen i februar i fjor. Juni var vi inne til første samtale,og så er vi i gang nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marina75 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 12. januar 2005 I dag kom jeg igang med mitt 3 forsøk med IVF. Startet med spray kl 8.00 i dagmorges. Håper dette blir det siste forsøket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 12. januar 2005 #18 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei! Vi er i gang med første ICSI nå. Begynte med nesespray 31.12.04 og skal ta første sprøyte fredag 14 januar. Vår søknad ble sendt inn til Riksen i februar i fjor. Juni var vi inne til første samtale,og så er vi i gang nå! Tar det 6 mnd fra første samtale til noe skjer? Har vært hos legen og fylt ut søknaden (til Riksen) om prøverør i dag. Legen sa at ventetiden ikke overskrider 6 mnd, så da inbilte jeg meg at vi skulle igang ganske raskt etter at kontakt var opprettet :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå