mapanda Skrevet 30. juni 2017 #1 Skrevet 30. juni 2017 Hei! Er det noen som har erfaring med BCAA og som mener det funker? Eller andre type tilskudd man tar ved trening, legg gjerne ved link
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Hei! Jeg har i de siste 3-4 mnd begynt å drikke BCAA under treningsøkten. Jeg kan ikke skrive under på at det er nøyaktig den som gjør det, - men jeg blir sjeldnere ¨støl¨ , føler kroppen reparerer seg bedre etter trening Jeg drikker ferdigblandet bcaa fra nocco, eplesmak. Anonymkode: 7cb1d...06f
Gjest Khloe Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 Jeg testa det i et par uker i vinter, men merka absolutt ingen forskjell. Det kan være verdt et forsøk, og jeg har hørt om flere som får effekt, men du må nesten prøve det ut for å se om det passer for deg Selv trener jeg jevnlig styrke, men bruker ikke kosttilskudd utenom en proteinshake i ny og ne når jeg vet jeg har spist lite proteiner. Proteinpulver, ekstra vitaminer og omega-3 blir jo anbefalt ved styrketrening, hvis du ikke får nok gjennom mat. Ellers sverger mange også til kreatin, men det kan jeg ikke uttale meg om.
mapanda Skrevet 22. juli 2017 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2017 Bruk BCAA, Kreatin og Beta alanin for maks resultat av din trening. Ta proteinshake etter trening for å bygge opp musklene. Kaloriene i denne er som null fordi forbrenninga er ganske høy etter en har styrke treningsøkt https://www.myprotein.no/referrals.list?applyCode=MARENSOFIE-R2&li, handle via denne linken så får du rabatt på produktene. veldig billig og bra kvalitet på denne siden
PTAleks Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 Supert hvis man trener fastet, bortkastet hvis ikke ettersom man får i seg nok BCAA ellers i et proteinrikt kosthold. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå