AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #1 Skrevet 30. juni 2017 Sånne man hadde det rasende morsomt med i studietiden og i jakten på kjærlighet eller jobb. De forsvant når de fikk kjæreste og barn og ble gift. Nå mange år etter prøver jeg å plukke dem opp via face men den jakten går dårlig. Er gamle kjente sånn mot dere også? Sitter å prøver å tenke bakover om jeg fikk dem sure kan liksom ikke huske det...heller. Kanskje det bare var en gjeng med metter som ventet på noe bedre? Anonymkode: 0330e...efa
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #2 Skrevet 30. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: metter Skulle være megger Anonymkode: 0330e...efa
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #3 Skrevet 30. juni 2017 Folk går i hver sin retning etter hvert når de får familie. Kanskje tar de kontakt når ungene har blitt store og de er separert igjen. Jeg har opplevd at vi egentlig er veldig forskjellige i nåtid. Vi hadde skoletiden felles og det var mye morsomt å dele der, men så er det nesten bare mimring om den gang da når vi har truffet hverandre. Anonymkode: f4675...05e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #4 Skrevet 30. juni 2017 Er helt naturlig å miste kontakt når man får kjæreste, blir opptatt med viktig jobb og endrer omgangskrets fra skolevenner til jobbvenner, flytter pga nytt studie osv. Man er ikke megger fordet. Sier seg selv at Tone som fikk mann og barn fikk andre prioriteringer enn å ha det rasende morsomt sammen med en singel studievenninde og jakte på kjærlighet. Noen studievenner finner tilbake til hverandre når man har fått brukt noen år på kjæreste, jobbetablering og barn, og som regel er man da like gode venner som før og ikke bitre for at man faktisk prioriterte å etablere seg et liv. Du høres ikke så gammel ut, så regner med at du vil forstå når du bllir eldre og får mann og barn at prioriteringene og interessene blir anderledes. Anonymkode: 3239f...b83 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 30. juni 2017 #5 Skrevet 30. juni 2017 Det er jo som du sier "bekjente". Ikke "kjente". Ikke nære relasjoner. Som voksen er det tidkrevende å pleie gode forhold. Jeg har noen jeg møter av og til, og de nærmeste helst en gang i uken, minst en gang annenhver uke. Likevel kan det være vanskelig å få til. Det er også litt av en overgang å omtale dem som "venner" eller "megger".. fremstår ikke særlig likanes, for å si det sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå