Gå til innhold

Mordersneglen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har flere tusen mordersnegler i Hagen, kan jeg be kommunen om å rydde i de da de er svartelistet eller uønsket ?

Anonymkode: 2dd4b...23d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg aldri tenke meg.

Anonymkode: 3bd2f...3e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du må gjøre ditt. Gå kraftig til verks UTEN nemaslug.

Anonymkode: 82e96...249

• Liker 1
Skrevet

De er uønsket i Norge og du kan trygt bli snegle-seriemorder hvis du vil. Du må nok ta deg av dem selv. Fins uendelige masse sneglemord-råd og metoder du kan lese om!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør ikke annet enn å drepe når jeg er ute, men jo fler jeg dreper jo flere nye kommer det.... 

bor i det glade sørland men er villig til å flytte langt for å bli kvitt den, men skal holde meg i Sør-Norge. Noen steder det ikke er mordersnegle sør for Trondheim og ikke helt oppe på fjellet? 

Hvordan er det f. Eks i Hamar/Lillehammer området?

ts

Skrevet

Pinnsvin er svaret... Etter at et pinnsvin flyttet inn i hagen der jeg bor så har vi ikke sett en morder snegle :)

Hvordan en skal få et pinnsvin til å flytte inn i hagen er et helt annet spørsmål :)

• Liker 5
Skrevet
19 minutter siden, emilie123 skrev:

Pinnsvin er svaret... Etter at et pinnsvin flyttet inn i hagen der jeg bor så har vi ikke sett en morder snegle :)

Hvordan en skal få et pinnsvin til å flytte inn i hagen er et helt annet spørsmål :)

Jeg har pinnsvin OG hagen full av brunsnegler ogsaa! Saa det er ikke saa enkelt om man har et skikkelig problem, dessverre :unsure:

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du må gjøre ditt. Gå kraftig til verks UTEN nemaslug.

Anonymkode: 82e96...249

Hvorfor er du skeptisk til Nemaslug_ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjør ikke annet enn å drepe når jeg er ute, men jo fler jeg dreper jo flere nye kommer det.... 

bor i det glade sørland men er villig til å flytte langt for å bli kvitt den, men skal holde meg i Sør-Norge. Noen steder det ikke er mordersnegle sør for Trondheim og ikke helt oppe på fjellet? 

ts

Du skal flytte bare for å komme unna snegler? Jau 😳

Anonymkode: 449bc...605

AnonymBruker
Skrevet

ts

Å Lillehammer er på Østlandet 

Gjest Coolaid
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har flere tusen mordersnegler i Hagen, kan jeg be kommunen om å rydde i de da de er svartelistet eller uønsket ?

Du kan utrydde dem selv. Plukk en god del og legg dem i nemaslug. Legg så ut sneglene igjen i hagen din. Snegler er kanibaler og spiser de giftige sneglene som du har plukket. Sånn utrydder de seg selv. Mange mener det er den beste måten å gjøre det på.

Skrevet

Spray hele hagen med blanding av vann og salmiakk.

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å Lillehammer er på Østlandet 

Jepp, Lillehammer er på Østlandet og Østlandet er en del av Sør-Norge. Så TS har ordene sine i behold. 

Anonymkode: 69c4e...43b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, Lillehammer er på Østlandet og Østlandet er en del av Sør-Norge. Så TS har ordene sine i behold. 

Vet du hvordan det er med mordersneglene rundt Lillehammer området eller ellers på Østlandet? Det er vel et mye hardere klima for de der enn her nede i kr sand? 

Takk for støtten, h*n som skrev det er nok ikke kjent med geografi 😜

Ts

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvordan det er med mordersneglene rundt Lillehammer området eller ellers på Østlandet? Det er vel et mye hardere klima for de der enn her nede i kr sand? 

Takk for støtten, h*n som skrev det er nok ikke kjent med geografi 😜

Ts

Jeg er ikke kjent med forholdene rundt Lillehammer dessverre, men i Indre Østfold trives sneglene i alle fall som bare det. :sprettoy: Og i de nedre delene av Buskerud også.  

AnonymBruker
Skrevet
På 1.7.2017 den 0.27, emilie123 skrev:

Jeg har et par grevlinger. Svært effektive utryddere, tror jeg kan telle på èn hånd hvor mange snegler jeg har funnet etter at grevlingene inntok området på nattetid :) 

Anonymkode: 9b84c...5d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...