Gå til innhold

Billigst barberblader, ikke på nett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor Venus barberblader er Billigst? Altså i hvilken fysisk butikk og ikke på nett?☺

Anonymkode: 314c5...14b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Venus har markedsmonopol og er samme dyre pris all over. Vil du ha en god pris på barberblader bør du se på et annet merke...

Anonymkode: 580e9...709

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venus har markedsmonopol og er samme dyre pris all over. Vil du ha en god pris på barberblader bør du se på et annet merke...

Hvilket og hvor? Som også er bra☺

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket og hvor? Som også er bra☺

Ebay, masse billige etbladshøvler. Et blad barberer mye bedre og tettere enn Venus, og er også mer hygenisk. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ebay, masse billige etbladshøvler. Et blad barberer mye bedre og tettere enn Venus, og er også mer hygenisk. 

Link? De engangshøvlene jeg har prøvd tar ikke med alt der huden ikke er helt "rett".

AnonymBruker
Skrevet

Finn venus sine gratis etter å ha opparbeidet meg poeng hos vita.. 

Anonymkode: 855cb...fc6

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Link? De engangshøvlene jeg har prøvd tar ikke med alt der huden ikke er helt "rett".

Bare pass på at en del av bladene på eBay blir fort sløve.

Det er noen som selger originale Gillette/Venus-blader på eBay til 1/4-del av prisen de koster her i Norge. Sist jeg kjøpte blader derifra så fant jeg en fra India som hadde spesialisert seg på kun å videreselge originalblader kjøpt lokalt der nede.

Anonymkode: 27b57...5f1

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare pass på at en del av bladene på eBay blir fort sløve.

Det er noen som selger originale Gillette/Venus-blader på eBay til 1/4-del av prisen de koster her i Norge. Sist jeg kjøpte blader derifra så fant jeg en fra India som hadde spesialisert seg på kun å videreselge originalblader kjøpt lokalt der nede.

Anonymkode: 27b57...5f1

Du må ikke kjøpe gelilette/Venus billig, det er alltid bare juks. Dette firmaet har så stor markedsandel på verdensbasis at de tar samme priser over akt, er det veldig billig ER de falske. 

En del blader kan kok bli fort sløve, men du kan jo kjøpe 15 slike blader for prisen av ett blad fra Gilette. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke kjøpe gelilette/Venus billig, det er alltid bare juks. Dette firmaet har så stor markedsandel på verdensbasis at de tar samme priser over akt, er det veldig billig ER de falske. 

En del blader kan kok bli fort sløve, men du kan jo kjøpe 15 slike blader for prisen av ett blad fra Gilette. 

Mener du at det koster et par hundre kroner for noen barberblad i India der det tilsvarer en ukes arbeid? Høres usannsynlig ut...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, amativeReflection skrev:

Mener du at det koster et par hundre kroner for noen barberblad i India der det tilsvarer en ukes arbeid? Høres usannsynlig ut...

yep, så lenge det heter Gilette/Venus så er det ikke rare prisforskjellen fra land til land. De er nærmest enerådende på markedet og kan dermed ta de prisene de vil. 

Skulle så sykt gjerne sett noen gi dem heftig konkurranse, for et par hundre kroner er ikke et barberblad verd noe sted. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

yep, så lenge det heter Gilette/Venus så er det ikke rare prisforskjellen fra land til land. De er nærmest enerådende på markedet og kan dermed ta de prisene de vil. 

Skulle så sykt gjerne sett noen gi dem heftig konkurranse, for et par hundre kroner er ikke et barberblad verd noe sted. 

Jeg er sikker på at det er billigere i utlandet.

Men i det store bildet er det ikke store utgifter.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har du jo allerede svidd av mer penger enn det noen barberblader koster.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betaler man moms, toll eller lignende om man bestiller dette på ebay?

Skrevet

Jeg kjøper Mach 3 fra Gilette - de passer på Venus-høvelene, og har bedre presisjon.

Kjøper vanligvis hos Clas Ohlson, men ser at prisene er bedre på nett.

• Liker 1
Skrevet

Stemmer også for Mach3, tror de er 7-10 kr billigere per blad. Pluss at de varer lengre fordi de ikke gjøres om til hudskreller når de der beskyttelsesputene faller av (damehøvler er noe helvetes skvip).

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, amativeReflection skrev:

Det gjør det. Gilette tar stort sett samme pris verden over. Sånn er det å være så store. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, cattleya skrev:

Det gjør det. Gilette tar stort sett samme pris verden over. Sånn er det å være så store. 

Men hvem er villig til å betale en ukeslønn for noen barberblader når det finnes mye biligere og nesten like bra alternativer? Det er ikke akkurat sånn at barberblader er statusvarer du går og viser frem på gata heller. Dette høres ut som en sikker metode til å prise seg ut av markedet. 

Anonymkode: 33b36...d63

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem er villig til å betale en ukeslønn for noen barberblader når det finnes mye biligere og nesten like bra alternativer? Det er ikke akkurat sånn at barberblader er statusvarer du går og viser frem på gata heller. Dette høres ut som en sikker metode til å prise seg ut av markedet. 

Anonymkode: 33b36...d63

Nei det er klart, det er ikke alle som har råd til Gilette høvler, men prisen er ca. Det samme over alt. Hvorfor skulle de jekke ned prisene sine når de tilnærmet har markedsmonopol?

De har en sykt høy fortjeneste på alt de selger, selv i høykostland som Norge er det jo ikke snakk om at de er fornuftig priset. 

• Liker 1
Gjest Emera
Skrevet
På 1.7.2017 den 16.00, applestories skrev:

Jeg kjøper Mach 3 fra Gilette - de passer på Venus-høvelene, og har bedre presisjon.

Kjøper vanligvis hos Clas Ohlson, men ser at prisene er bedre på nett.

På 1.7.2017 den 16.17, Tillion skrev:

Stemmer også for Mach3, tror de er 7-10 kr billigere per blad. Pluss at de varer lengre fordi de ikke gjøres om til hudskreller når de der beskyttelsesputene faller av (damehøvler er noe helvetes skvip).

Takk for tips! :) 

Det er sant, Venus river skinnet av en etter en stund.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Kom over denne tråden mens jeg lette etter billige blader selv. Fant i hvertfall billige venus blader i denne butikken. https://shaver.no/

Virka veldig greit, varene kom kjapt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...