Gå til innhold

Flasker hvor forseglingen er brutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har jeg altså vært å kjøpt en flaske villa og skulle nå ha noe å drikke til potetgullet. Men når jeg åpner flasken, ser jeg at den ikke er forseglet, noe som jo hender nå og da. Paranoid nok som jeg er, tørr jeg ikke drikke. Tenker, hva om en dritt ungdom har åpna og spytta nedi etc. Men får bare mer lyst på villa nå, som jeg ikke tørr.

Ville dere drukket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, akkurat på det området der er jeg nok ganske paranoid selv.

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Der er jeg nokså paranoid, så jeg hadde ikke drukket den. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare stikke innom igjen? 

Jeg ville ha drukket dersom den er like full som andre flasker og den ser grei ut. Hvis det er en spyttklyse oppi vil man jo som regel se det på toppen. Det vil samle seg litt "skum" (med mindre de har siklet oppi, noe som er ganske tvilsomt).

Anonymkode: 966af...343

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare stikke innom igjen? 

Jeg ville ha drukket dersom den er like full som andre flasker og den ser grei ut. Hvis det er en spyttklyse oppi vil man jo som regel se det på toppen. Det vil samle seg litt "skum" (med mindre de har siklet oppi, noe som er ganske tvilsomt).

Brusen kan inneholde ghb eller andre skumle ting

Anonymkode: 9d23a...85a

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei vet du hva, hvorfor skulle noen ha ghb oppi en brusflaske? Får være måte på. Men kan du ikke bare gå tilbake til butikken og få en ny?

Anonymkode: 9e038...8a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er paranoid. Hvorfor skulle noen kaste bort rusmidlet sitt på denne måten? Og hvis det var tilfelle er det lite tvilsomt at det vil føre til noe annet enn å være søvnberoligende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen kaster bort rusmidler på en random flaske, så akkurat den delen er jeg ikke bekymret for. Men om noen kan ha spyttet i den osv, ja så klart kan det skje. Hadde aldri drukket den

Anonymkode: edecc...161

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kaster bort rusmidler på en random flaske, så akkurat den delen er jeg ikke bekymret for. Men om noen kan ha spyttet i den osv, ja så klart kan det skje. Hadde aldri drukket den

Anonymkode: edecc...161

Ah, der tar du feil, det har skjedd før. Noen er syk i pappen.

Det har til og med blit injected hepatitt i brus via nål. Vet ikke om det var i norge men.

Anonymkode: 7bd38...9b9

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ah, der tar du feil, det har skjedd før. Noen er syk i pappen.

Det har til og med blit injected hepatitt i brus via nål. Vet ikke om det var i norge men.

Anonymkode: 7bd38...9b9

Man kan også bli truffet av et piano når man går ut av døren, men hvor ofte er det egentlig dette skjer? Etter min mening er det ganske tullete og drive å bekymre seg over katastrofer som er forbundet med så minimal sannsynlighet. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Siden det er helt vanlig at sommervikarer kjeder seg på lageret og derfor ejakulerer i diverse matvarer ville jeg ikke drukket den. Jeg påser også å sjekke at alle produkter med fallisk form ikke lukter fitter (lager på slike steder er som et horehus for kåte ungdommer).

Siden jeg nesten utelukkende handler på coopen kan jeg bytte bare jeg er misfornøyd. Hvis de spør hvorfor hever jeg stemmen og sier litt høyere: "JEG ER MISFORNØYD MED VAREN OG VIL HA PENGENE TILBAKE!"

Jeg tviler på at en butikkansatt ville hatt råd til å kaste bort dyre rusmidler som GHB. Hvis du er misfornøyd med livet og kundene dine er jo rottegift mye billigere (gratis faktisk) og like effektivt. Overraskende nok tjener butikkansatte nesten ingenting. Hvis jeg skulle tjent så dårlig måtte jeg ha gått hjem fra jobben klokken 10:15 hver dag (de dagene jeg starter 8).

Endret av amativeReflection
Gjest Peanut
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan også bli truffet av et piano når man går ut av døren, men hvor ofte er det egentlig dette skjer? Etter min mening er det ganske tullete og drive å bekymre seg over katastrofer som er forbundet med så minimal sannsynlighet. 

Jeg husker før jeg, hvor man kunne kjøpe en sjokolade og så var det allered tatt en bit av den... Da spiser man ikke sjokoladen for å si det sånn  >_<

(Og da Freia hadde en slik konkurranse der man kunne finne Gullbillett i sjokoladene, så ble en rekke sjokolader skrapet opp med kniv for å få tak i denne gullbilletten. Så for øvrig selv to innvandrergutter som skar i mange sjokolader for å se om det var noe der, jeg sa ifra til ansatte og så vet jeg ikke hva som skjedde videre for ville ikke blande meg inn mer, men de ødelegger jo masse varer. Fikk selv en sjokolade der forseglingen var brutt...man spiser jo ikke den). Å si at det er tullete...når man kjøper en ting så forventer man liksom at alt er i orden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...